اخبار داغ

مسئول مرکز جامع سلامت روستاهای قیام و چهارراه آل طیب:

نبود دستگاه ضدعفونی کننده آب یک تهدید بهداشتی در روستاهای قیام / ضرورت پاسخگویی مسئولان آبفای روستایی

نبود دستگاه ضدعفونی کننده آب یک تهدید بهداشتی در روستاهای قیام / ضرورت پاسخگویی مسئولان آبفای روستایی
مسئول مرکز جامع سلامت روستاهای قیام و چهارراه آل طیب گفت: آب شرب مردم روستاهای حوزه قیام به علت عدم نصب دستگاه ضدعفونی کننده آب یک تهدید جدی بهداشتی در این حوزه است که آبفای روستایی باید در این خصوص هرچه سریعتر اقدام نمایید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده،جهانشیر صدری مسئول مرکز جامع سلامت روستاهای قیام و چهارراه آل طیب ، ضمن اشاره به مشکلات این حوزه گفت: یکی از نیاز های اساسی روستای های حوزه آل طیب داشتن پایگاه اروژانس جاده ای به دلیل وضعیت اسف بار جاده های روستایی در این بخش است که تصادفات زیادی روزانه صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده, خبرلنده, خبرلنده, .,

وی افزود: بحث راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای قیام از سال 94 به همت مسئولان حوزه بهداشت و درمان لنده پیگیری و در مراحل اجرایی ایجاد و ساخت است که حمایت فرماندار و مسئولان شهرستانی برای پیگیری زودتر آن می توان مثمر ثمر باشد.

, .,

مسئول مرکز جامع سلامت روستاهای قیام و چهارراه آل طیب تصریح کرد: به علت بروز شدن تمام سیستم های حوزه بهداشت و درمان به سامانه های مختلف اینترنتی لازم است فکری اساسی برای وضعیت اینترنت روستاهای بخش مرکزی به خصوص برای روستاهای قیام، چهارراه آل طیب شود.

, .,

 وی تاکیدکرد: آب شرب مردم روستاهای حوزه قیام، چلی، لارب، بره مل، تنگ راسکون و سایر روستاهای دیگر به علت عدم نصب دستگاه ضدعفونی کننده آب یک تهدید جدی بهداشتی در این حوزه است که آبفای روستایی باید در این خصوص هرچه سریعتر اقدام نمایید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه