اخبار داغ

با هدف آرامش در سطح بازار؛

ذخیره سازی 2594تن کالای ضروری مردم در سیستان وبلوچستان/ نگرانی در تامین کالاهای اساسی برای ماه رمضان وجود ندارد

ذخیره سازی 2594تن کالای ضروری مردم در سیستان وبلوچستان/ نگرانی در تامین کالاهای اساسی برای ماه رمضان وجود ندارد
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان با اشاره به ذخیره سازی دو هزار و 594 تن انواع کالای مورد نیازمردم در این ماه گفت: مردم نگران تامین اقلام مورد نیاز خود برای ماه پر خیر و برکت رمضان نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، همه ساله با نزدیک شدن به ماه رمضان به دلیل هجوم یکباره مردم به سمت خرید کالاهای اساسی و مورد نیاز این ایام قیمت برخی از اجناس به گونه ای افزایش پیدا می کند که خارج از حد تصور است.
برنج، گوشت، روغن،شکر، تخم مرغ و مرغ منجمد کالاهای ضروری مردم در این ماه است که افزایش ناگهانی قیمت در برخی از آنها موجب نگرانی مردم شده است.
 
مردم نگران تامین اقلام مورد نیاز خود برای ماه پر خیر و برکت رمضان نباشند
سیامک سرابندی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان با اشاره به ذخیره سازی کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دو هزار و 594 تن انواع کالای مورد نیازمردم در این ماه ذخیره سازی شده است.
وی با بیان اینکه مردم نگران تامین اقلام مورد نیاز خود برای ماه پر خیر و برکت رمضان نباشند، گفت: با اقدامات انجام شده در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان کالاهای ضروری مردم استان به اندازه کافی در انبارها ذخیره سازی شده است.
 
گوشت قرمز کیلویی 23 هزار تومان عرضه می شود
این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه همزمان باماه مبارک رمضان توزیع 6 قلم کالای اساسی شامل روغن نباتی ،برنج، شکر، گوشت قرمز، مرغ منجمد و تخم مرغ در استان آغاز می شود، افزود: قیمت این کالاها برای مصرف کننده مرغ منجمد کیلویی 6 هزار و 200 تومان، گوشت قرمز 23 هزار تومان، تخم مرغ شانه ای 12 هزار و 600 تومان تعیین شده است.
وی با بیان اینکه روغن نباتی 15 درصد کمتر از قیمت درج شده روی درب آن به فروش می رسد، خاطر نشان کرد: قیمت شکر درب کارخانه دو هزار و722 تومان است که پس از انتقال به شهرستان ها قیمت برای مصرف کننده تعیین و عرضه می شود.
 
3 نوع برنج برای مصرف مردم استان در نظر گرفته شد
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان درخصوص عرضه برنج در این ماه هم بیان کرد: امسال سه نوع برنج برای مصرف مردم سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده که هر کیلوگرم برنج هندی کد 1121 به قیمت 56 هزار ریال، تایلندی هومالی 39 هزار ریال و هندی پی آر 11 نیز 26 هزار ریال تعیین شده است.
 
اجرای طرح ضیافت 97 به مدت یک ماه در استان
حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان هم در این خصوص اظهار کرد: تعزیرات حکومتی با توجه به شروع ماه مبارک رمضان و براساس افزایش تقاضاهای عمومی مصرف کنندگان برای برخی کالاها و مایحتاج مورد نیاز در این ماه پر خیر و برکت، به مدت یک ماه طرح ضیافت 97 را اجرایی می کند .
وی بیان کرد: این طرح در سراسر استان عملی می شود و در اجرای آن سازمان های صنعت معدن و تجارت ، اتاق اصناف ، دانشگاه علوم پزشکی ، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت ما را همراهی می کنند.
 
برخورد با سودجویان در جهت حمایت از مصرف کننده
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه با سودجویان در جهت حمایت از مصرف کننده برخورد می شود، افزود:  اکثر کسبه استان انسان های شریف و قانونمندی می باشند که در این میان عده ای سودجو نیز وجود دارند که تمرکز ما بر شناسایی و برخورد با این افراد می باشد .
وی هدف اصلی تعزیرات حکومتی را آرامش برسطح بازار ، پیشگیری از وقوع تخلف و حمایت از تولیدکننده داخلی و مصرف کننده عنوان کرد و گفت: شهروندان به عنوان همیاران ما می توانند در صورت مشاهده تخلفات مرتبط با حوزه صلاحیتی تعزیرات حکومتی ، مراتب را از طریق سامانه تلفنی 135 اعلام تا در کوتاه ترین زمان بررسی شود .
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
, مردم نگران تامین اقلام مورد نیاز خود برای ماه پر خیر و برکت رمضان نباشند,
,
,
,
, گوشت قرمز کیلویی 23 هزار تومان عرضه می شود,
,
,
,
, 3 نوع برنج برای مصرف مردم استان در نظر گرفته شد,
,
,
, اجرای طرح ضیافت 97 به مدت یک ماه در استان,
,
,
,
, برخورد با سودجویان در جهت حمایت از مصرف کننده,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه