اخبار داغ

ناگفته های یک مسئول روابط عمومی:

فراز و فرودهای شغلی که دیده نمی شود/مدیران به روابط عمومی ها بهاء دهند

فراز و فرودهای شغلی که دیده نمی شود/مدیران به روابط عمومی ها بهاء دهند
شریفی در خصوص سختی کار یک روابط عمومی گفت:تمام تلاش یک نیرو این است که اخبار را خیلی سریع اطلاع رسانی کند و بدون هیچ توقعی از صبح تا شب همیشه همراه آن مدیر و پشت صحنه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ بیست و هفتم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است میثم شریفی مسئول روابط عمومی محمد رضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما ؛ با تأکید بر اینکه روابط عمومی در هر سازمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: اگر مدیر یک نهاد روابط عمومی قوی نداشته باشد نمی تواند اقدامات خود را اطلاع رسانی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان, خبرنگار ما , خبرنگار ما ,

وی ادامه داد: از جمله ضعف های یک مدیر نداشتن روابط عمومی خوب و قوی می باشد؛ چرا که یک مدیری هر چه قدر کار و تلاش در زمینه کاری خود داشته باشد و نتواند آنها را اطلاع رسانی کند فعالیت آن مدیر نمود نخواهد داشت؛ لذا ضرورت دارد که هر سازمان و نهاد یک روابط عمومی قوی داتشه باشد.

,

شریفی برقراری ارتباط با مطبوعات از جمله وظایف روابط عمومی دانست و گفت: نیوری روابط عمومی باید تمامی اخبار حوزه مربوطه خود را بدون کم و کاستی  و بر اساس حقیقت عنوان کند؛ روابط عمومی که بخواهد وعده های بی شمار و نادرست مسئولین را منعکس کند برای آن سازمان دردسر ایجاد خواهد کرد؛ بنابراین یک روابط عمومی باید اخبار را دقیق و به درستی به اطلاع عموم برساند.

,

مسئول روابط عمومی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در خصوص سختی کار یک روابط عمومی ابراز کرد:تمام تلاش یک نیرو این است که اخبار را خیلی سریع اطلاع رسانی کند و بدون هیچ توقعی از صبح تا شب همیشه همراه آن مدیر و پشت صحنه است.

,

وی تصریح کرد: شاید از یک خبرنگار در جایی تجلیل شود؛ با وجود آنکه تمامی امور اطلاع رسانی یک نهاد به دست روابط عمومی است و استرس بسیار زیادی به جهت انعکاس اخبار متحمل می شود ؛اما هیچ گاه از نیروی مربوطه تقدیر و تشکر نمی شود.

,

شریفی وقوع سانحه در سال گذشته در حین انجام مأموریت کاری را به عنوان خاطره تلخ در زمان کار خود یاد کرد و گفت: در این حادثه دچار مصدومیت شدم که تا کنون هنوز تحت درمان هستم.

,

مسئول روابط عمومی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در خصوص خاطره شیرین دوران فعالیت خود گفت: در انتخابات سال 94 مجلس شورای اسلامی با تلاش شبانه روزی و اطلاع رسانی اخبار دکتر پور ابراهیمی توانستند رأی خوبی را کسب کنند که بهترین خاطره دوران فعالیتم می باشد.

,

شریفی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران به روابط عمومی بهاء دهند؛ فعالیت روابط عمومی فقط تهیه و انعکاس اخبار نیست؛ کمترین کاری که یک مدیر می تواند برای نیروی خود انجام دهد این است که جایگاه خاصی را برای روابط عمومی قائل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه