اخبار داغ

روحیات بانوان در عرصه روابط عمومی سازگاری دارد

روحیات بانوان در عرصه روابط عمومی سازگاری دارد
روابط عمومی‌ها در ادارات مختلف با ایجاد رابطه‌ای دوسویه بین افراد و سازمان مربوطه تلاش می‌کند تا فرایند راهبردی مطلوبی ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از زنان خبر، ارتباطات تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف نقش مهمی در راستای موفقیت سازمان‌ها و ادارات دارد، امروزه شاهد توسعه و گسترش حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات هستیم که روابط عمومی‌ها نقش کلیدی در این موضوع دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر, زنان خبر,

افزایش آگاهی، ارتقای علم و دانش، گسترش ارتباطات، برنامه‌ریزی هدفمند و... ازجمله مواردی است که باید روابط عمومی‌ها به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

,

27 اردیبهشت‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی است، روز پاسداشت از تلاشگران این حوزه که نقش مهمی در شفاف‌سازی، تعامل درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، اطلاع‌رسانی دقیق و انعکاس صحیح رخدادهای سازمان در عرصه‌های مختلف دارند.

,

تعهد، دلسوزی، توانایی و تخصص از ویژگی‌های کارکنان روابط عمومی‌ها است که بدون آن قادر به انجام وظایف خود نخواهند بود.

,

تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها یکی از وظایف آنان است، رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند در راستای اهداف سازمان کمک خوبی برای اطلاع‌رسانی به روابط عمومی‌ها داشته باشند.

,

پویایی جامعه درگرو فعالیت کارکنان روابط عمومی‌ها و رسانه است و در صورت عدم فعالیت خوب آنان با مشکل مواجه خواهیم شد.

,

امروزه روابط عمومی‌ها در دنیای وسیع ارتباطات حقیقی و همچنین ارتباطات مجازی که از طریق شبکه‌های اجتماعی ایجادشده است وظیفه سنگینی به دوش دارند، آنان باید به‌صورت زیرکانه و هوشمندانه فعالیت‌های تأثیرگذاری برای هدایت صحیح افکار عمومی انجام دهند.

,

خوشبختانه شاهد فعالیت بانوان در عرصه‌ی روابط عمومی‌ها هستیم که با توجه به روحیات و نظرات آنان در راستای پیشبرد اهداف سازمان درخشش آن‌ها در این زمینه تحسین‌برانگیز است.

,

بانوان در روابط عمومی‌ها می‌توانند طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی‌های بسیار راهبردی داشته باشند، زنان با توجه به روحیات روان‌شناختی که دارند در جایگاه روابط عمومی ادارات و سازمان‌ها نقش‌آفرینی خوبی خواهند داشت.

,

مهارت بانوان در مطالعات و عرصه روابط عمومی با توجه به دانش و تخصص آنان می‌تواند در این حوزه نویدبخش باشد.

,

مهدیه خسروی

,

انتهای متن/*

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه