اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

خودرأیی‌های اخیر احمدی‌نژاد به هیچ‌وجه پذیرفته نیست/حمایت از بقایی، آب در هاون کوبیدن است

خودرأیی‌های اخیر احمدی‌نژاد به هیچ‌وجه پذیرفته نیست/حمایت از بقایی، آب در هاون کوبیدن است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: خودرأی بودن و زیر قانون زدن از هیچ کسی پذیرفته نیست؛ اما اگر برای دیگران این کار تخطی است برای احمدی نژاد اقبح است زیرا از جزییات قانون اطلاع کامل دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به اقدامات احمدی نژاد در حمایت از بقایی اظهار کرد: امکان دارد فردی به یک جریان یا حکم اعتراض داشته باشد که آن هم راهکار قانونی دارد و می‌تواند از یک راه قانی اعتراض خود را منعکس کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ,


وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد ۸ سال به عنوان رئیس قوه مجریه فعالیت کرده است، افزود: جدای از سمت ریاست جمهوری، وی سابقه فعالیت به عنوان شهردار، فرماندار و استاندار را نیز در پرونده خود دارد؛ بنابراین به هیچ عنوان خودرأیی‌های اخیر از وی پذیرفته نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: البته خودرأی بودن و زیر قانون زدن از هیچ کسی پذیرفته نیست؛ اما اگر برای دیگران این کار تخطی است برای احمدی نژاد اقبح است زیرا از جزئیات قانون اطلاع کامل دارد.

وی عنوان کرد: اقدام احمدی نژاد در حمایت از بقایی به اصطلاح آب در هاون کوبیدن است و تجربه ثابت کرده این اقدامات به هیچ نتیجه مطلوبی منجر نمی‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در گذشته شاهد قضیه بنی صدر و تحصن نمایندگان مردم در مجلس ششم بودیم که هیچ یک نتیجه نداشت.

قابل گفت: تصور اینکه مردم با این گونه حرکت‌ها وارد صحنه شده و اوضاع را بهم می‌زنند، تصور غلطی است.

دستگیرشدگان آشوب‌های سال گذشته ۴۰۰ هزارنفر در کشور بود
وی بیان کرد: برخی از عناصر ضدانقلاب در بعضی شرایط موضوعاتی را مطرح می‌کنند و به برخی شایعات دامن می‌زنند؛ اما این تصور غلط است که فکر کنند مردم به مجرد اینکه ضد انقلاب حرفی زد وارد صحنه شده و نظام را زیرسوال می‌برند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه دشمنان نظام هم از اینگونه حرکت‌های بی نتیجه داشته اند، افزود: در دی ماه سال گذشته آشوب‌هایی توسط ضدانقلاب راه افتاد که مردم به محض اینکه متوجه ضدانقلابی بودن اعتراضات شدند، کنار کشیدند.

قابل اضافه کرد: بر اساس گزارشات نیروی انتظامی، دستگیرشدگان آشوب‌های دی ماه سال گذشته ۴۰۰ هزارنفر در کل کشور بود.

وی ادامه داد: البته تمام این افراد جزودشمنان نظام نبودند؛ بلکه برخی از آنها از اصل ماجرا بی اطلاع بودند و برخی دیگر هم نیروهای نفوذی امنیتی کشور بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: این آمارها نشان می‌دهد که تصورات غلطی در مورد به آشوب کشیدن کشور توسط مردم در ذهن دشمنان نظام وجود دارد.

وی یادآور شد: در بعضی مواقع القائات شیطانی برخی از مردم را فریب می‌دهد که شایسته است با خدا خلوت کرده و سر تسلیم در مقابل قانون فرودآورده و هرچه قانون حکم کرد بپذیرند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دستگیرشدگان آشوب‌های سال گذشته ۴۰۰ هزارنفر در کشور بود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه