اخبار داغ

استاندار قزوین:

شهرستان‌شدن محمدیه را پیگیر می‌کنیم/نباید هزینه عوارضی به ساکنان مهرگان تحمیل شود

شهرستان‌شدن محمدیه را پیگیر می‌کنیم/نباید هزینه عوارضی به ساکنان مهرگان تحمیل شود
استاندار قزوین گفت: در خصوص افزایش هزینه عوارضی محمدیه پیگیری لازم را انجام می‌دهیم تا هزینه ای به ساکنان این شهر و مهرگان تحمیل نشود و در این زمینه ایجاد راه دسترسی مستقل ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین ظهر امروز(پنج شنبه) در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه اظهار کرد: محمدیه از شهرهای خوب استان است و انتخاب اولین شهردار زن در استان برای شهر محمدیه نشان دهنده همت اعضای شورای این شهر برای رفع مشکلات است که با توجه به ویژگی‌های بانوان می‌توان پیش بینی کرد که شهردار منتخب حتما در مدیریت شهری موفق خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
,

وی بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلات شهر محمدیه تعیین تکلیف شدن ناحیه شهری مهرگان است که باید بتوانیم برای رفع نیازهای آن کمک موثری کنیم تا ساکنانش از نگرانی خارج شوند.

این مسئول یادآورشد: مسکن مهر شاید با نیت خیرخواهانه طراحی شد؛ اما در اجرا مشکلاتی داشت که امروز هزینه سنگینی برای ما ایجاد کرده و ما وظیفه داریم برای حل آنها اقدام کنیم.

وی گفت: اینکه بخشی از هزینه‌های زیرساخت‌ها و خدمات شهری را باید شهرداری محمدیه پرداخت کند و منابع اعتباری آن جوابگو نیست، حرفی منطقی است و باید هم مطالبات شما از دستگاه‌های اجرایی پرداخت شود و هم ما بتوانیم حمایت لازم را انجام دهیم تا کارها شتاب گیرد.
,
,
,
,
,
,
, ,

زاهدی اضافه کرد: اینکه فقط شهرداری فقط خدمات بدهد و کمک نگیرد مشکلی را حل نکرده و کار پیشرفت نمی‌کند و باید این وضعیت سامان یابد.

استاندار قزوین گفت: با توجه به رشد جمعیت، وجود زیرساخت‌ها و توانمندی‌های موجود در محمدیه و اضافه شدن ناحیه شهری مهرگان، این شهر قابلیت تبدیل شدن به شهرستان را دارد.

وی بیان کرد: در خصوص افزایش هزینه عوارضی محمدیه پیگیری لازم را انجام می‌دهیم تا هزینه ای به ساکنان این شهر و مهرگان تحمیل نشود و در این زمینه ایجاد راه دسترسی مستقل ضروری است.

استاندار قزوین اظهار کرد: واگذاری سالن ورزشی نیمه تمام به بخش خصوصی برای تسریع در بهره برداری، رفع مشکل کارخانه آسفالت را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: محمدیه با توجه به شاخص‌های جمعیتی و شهرسازی و قابلیت‌های دیگر ویژگی‌های شهرستان شدن را دارد؛ اما در وزارت کشور موانعی وجود دارد که با جدیت پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

زاهدی گفت: یک جلسه ویژه برای حل مشکلات ناحیه شهری مهرگان برگزار خواهیم کرد چون واحدهای مسکونی احداث شده در آن قبل از ایجاد زیرساخت‌های عمومی ساخته شده و متاسفانه برخی ضوابط در ساخت و سازهای مربوط به آن نیز رعایت نشده است. 
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه