اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پیشوا خبر داد

تشدید گشت های مشترک تعزیرات در ایام ماه مبارک رمضان در پیشوا

تشدید گشت های مشترک تعزیرات در ایام ماه مبارک رمضان در پیشوا
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پیشوا از تشدید گشت های مشترک تعزیرات و نظارت بر عرضه تولیدات دامی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ، عبدالحسین محبی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ندای پیشوا اظهار داشت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان گشت های مشترک تعزیرات باحضور  اداره صنعت ،معدن و تجارت ، فرمانداری و نیروهای تعزیرات حکومتی برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا , ندای پیشوا ,

وی افزود: گشت های دامپزشکی به صورت مدون و روزانه انجام می شود و کارشناسان دامپزشکی از فراورده های خام توزیع شده درسطح شهرستان بازدید به عمل می آورند.

,

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پیشوا با اشاره به تخلفات واحدهای عرضه محصولات دامی گفت:در بازدید مشترک از واحدهای سطح شهرستان یکسری تخلفات مثل ارائه برخی فرآورده ها به صورت فله ای و یا منجمد شناسایی و معدوم گردید.

,

وی در ادامه افزود: 8 لاشه دام بدون لیبل و مهر کشتارگاه در قصابی کشف و ضبط گردید و به کشتارگاه عودت داده شد و حدود 70 کیلوگرم کتف و بال مرغ منجمد به صورت غیر بهداشتی در یخچال نگهداری می شد معدوم شد.

,

محبی در پایان از تشدید گشت‌های مشترک تعزیرات در ایام ماه مبارک رمضان و نظارت بیش از پیش بر عرضه محصولات دامی بعنوان مایحتاج اساسی مردم خبر داد و گفت:  گشت های اداره دامپزشکی  به صورت روزانه در دو شیفت صبح و عصر خواهد بود وتا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مردم در صورت مشاهده این دست از تخلفات می‌توانند گزارشات خود را از طریق شماره تلفن 124 اعلام کنند.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه