اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

بازار در زیر ذره بین بازرسین/تلفن 124آماده دریافت گزارشات تخلفات

بازار در زیر ذره بین بازرسین/تلفن 124آماده دریافت گزارشات تخلفات
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تمامی واحدهای صنفی استان از 25اردیبهشت ماه جاری در زیر ذره بین های بازرسین این سازمان قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر میرشکار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: این طرح بازرسی از 25اردیبهشت ماه جاری آغاز و تاپابان ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای تامین برخی از کالاها به ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در ایام ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان توسط بازرسین این سازمان با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان در سطح استان در حال انجام است.
میرشکار تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام و خاطرنشان کرد: اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی‌های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی می باشد.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح اظهار کرد: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح می‌باشد که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.
میرشکارخاطرنشان کرد: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت نیز همزمان با اجرای طرح به صورت شبانه روزی فعال می باشد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن 124 ستاد خبری این سازمان جهت رسیدگی اعلام تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنها رسیدگی لازم صورت پذیرد.
وی بیان کرد: بازرسی ها در طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در قالب گشت های مشترک با نمایندگان و بازرسان تعزیرات حکومتی، بهداشت و اتحادیه های صنفی در حال انجام است.
 
انتهای پیام//

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه