اخبار داغ

شهردار امامزاده عبدالله آمل اعلام کرد

امامزاده عبدالله قطب گردشگری مذهبی در مازندران

امامزاده عبدالله قطب گردشگری مذهبی در مازندران
شهردار امامزاده عبدالله آمل با اشاره به مسافرت 3 هزار مسافر در هفته به این شهر گفت: بواسطه وجود آستانه مبارکه بستر مناسبی برای رشد گردشگری مذهبی در امامزاده عبدالله وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، جواد صلواتی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل که در شهرداری امامزاده عبدالله برگزار شد، با بیان اینکه شهرداری با شورای شهر تعامل خوبی دارد، اظهار کرد: امامزاده عبدالله تبدیل به مشهد استان مازندران خواهد شد و به دنبال قطب کردن امامزاده عبدالله در گردشگری مذهبی هستم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال افزایش و بهبود مبلمان شهری و فضای سبز در سطح شهر هستیم، اظهار کرد: با احداث میدانی که قرار است به نام دماوند نامگداری شود بخشی از ترافیک و تردد در امامزاده عبدالله بهبود خواهد یافت.

شهردار امامزاده عبدالله با اشاره به افزایش المان‌های شهری در امامزاده عبدالله خاطرنشان کرد: بزودی زمین فوتبالی در شهر کلنگ و احداث خواهد شد تا از استعدادهای موجود در فوتبال امامزاده عبدالله از این امکانات استفاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه پارک چوبی در محوطه شهرداری ساخته خواهد شد، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری افزایش سرانه فضای سبز در امام زاده عبدالله است.

صلواتی با بیان اینکه طرح حرم تاحرم در امام زاده عبدالله اجرا خواهد شد، گفت: از امام زاده عبدالله تا امام زاده مظفر 250 متر است که تشبیه بین الحرمین در کربلای معلی است.

وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که تخریب جنگل و باغ در امام زاده عبدالله کمتر شود در همین راستا تنها مجوزات خانه باغ را صادر می‌کنیم.

شهردار امامزاده عبدالله آمل با اشاره به واگذاری آرامستان امام‌زاده عبدالله از شهرداری آمل به شهرداری امام زاده عبدالله اظهار کرد: توافقات در این خصوص انجام شده و قرارداد امضا شده است و این مهم در سال 98 اجرا خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به دنبال تعاملی با شهرداری آمل هستیم تا جنگل هلومسر را به شهرداری امام زاده عبدالله واگذار کند.

صلواتی ادامه داد: تمامی این اقدامات برای رشد شهرستان آمل است و به هر میزان شهرهای این شهرستان رشد کند موجب رشد دیگر شهرها خواهد شد.

وی با اشاره به مسافرت 3 هزار مسافر در هفته به امام زاده عبدالله تاکید کرد: بواسطه وجود آستانه مبارکه بستر مناسبی برای رشد گردشگری مذهبی در امام زاده عبدالله وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


شهردار امامزاده عبدالله آمل با بیان اینکه آلشرود پایلوت گردشگری خواهد شد، اظهار کرد: موهبت‌های الهی و جنگل و چشمه‌هایی در این منطقه وجود دارد که در صورت تعامل منابع طبیعی هرچه سریع تر عملیات آماده سازی فضا شروع خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه منطقه گردشگری آلشرود توان پذیرش یک هزار مسافر در شب را دارد، ادامه داد: با رفع موانع قانونی توسط منابع طبیعی که در حال انجام است بزودی اقدامات آغاز می‌شود.

صلواتی با اشاره به احداث هتل در روبروی شرکت دیزل سنگین آمل گفت: در مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) به دنبال احداث خانه بوم گردی و موزه روستایی هستیم که ظرفیت گردشگری بالایی دارد.

وی تاکید کرد: هدف از اقدامات حفظ محیط زیست و جذب گردشگر است و میزان هزینه شهرداری در مناطق گردشگری از درآمد بیشتر است.

شهردار امام زاده عبدالله افزود: ورودی مناطق گردشگری 5 هزار تومان است که همراه با یک پلاستیک زباله به گردشگر داده می‌شود که در صورت بازگردان زباله 3 هزار تومان پس داده خواهد شد که نشان از اهمیت دادن شهرداری به مسئله جمع آوری زباله و پاکیزه نگه داشتن طبیعت است.

این مسئول با اشاره به احداث خانه هلال در منطقه آلشرود خاطرنشان کرد: این منطقه بواسطه آتش‌سوزی‌های اخیر منطقه حساسی بود که مواد لازم برای کمک به مردم در آنجا حاضر است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


صلواتی گفت: در صورت اجرای طرح پایلوت گردشگری آلشرود در امامزاده عبدالله 150 شغل ایجاد خواهد شد.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه