اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده:

تلاش دشمن برای ایجاد نفاق بین ملت و نظام/فضای مجازی بسترساز نفوذ دشمن است

تلاش دشمن برای ایجاد نفاق بین ملت و نظام/فضای مجازی بسترساز نفوذ دشمن است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: یکی از اهداف مهم دشمن در طول این چهار دهه ایجاد نفاق و جدایی میان ملت و نظام است که یکی از دلایل عمده تحریم ها همین موضوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، سرگردپاسداراسفندیار مختاری در گردهمایی روحانیون و مبلغین دینی شهرستان لنده، با تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات اظهارکرد: مساجد به عنوان اولین تکیه گاه مقاومت هستند که باید بستر سازی فعالیت های اعتقادی، فرهنگی، مذهبی و تربیت نیروهای جوان و انقلابی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده، , خبرلنده، , خبرلنده، ,

وی افزود: دشمنان سال ها است با نفوذ در شبکه های اجتماعی به دنبال شبهه افکنی و تضیعف بنیه های اعتقادی جوانان هستند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: دشمنان با اعمال تحریم های پی در پی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام به روش های مختلف هستند.

,

وی تاکیدکرد: یکی از مهمترین وظایف اصلی روحانیت حفظ مساجد و اهل مسجد است به طوری که یک کلام امام جمعه می تواند به مراتب از نطق های تلویزیونی مدثرتر است.

,

مختاری اظهارکرد: سپاه با همکاری روحانیون، هیئت امنای مساجد و مبلغین دینی به دنبال تقویت بنیه های اعتقادی در بین جوانان و تربیت نیروی جوان و انقلابی است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسبج لنده گفت: یکی از مهمترین آسیب های روز امروز بحث فضای مجازی است که این فضا بستر ساز نفوذ دشمن است.

,

انتهای پیام 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه