اخبار داغ

براساس مصوبه شورای ترافیک انجام شد:

نصب کاهنده سرعت در نقاط حادثه خیز پارک جنگلی امام رضا (ع) کردکوی+تصاویر

نصب کاهنده سرعت در نقاط حادثه خیز پارک جنگلی امام رضا (ع) کردکوی+تصاویر
در راستای پیشگیری از سوانح و حوادث رانندگی در مسیر منتهی به پارک جنگلی امام رضا (ع) شهرستان کردکوی براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان تعداد ۵ فقره کاهنده سرعت با نصب علایم هشدار دهنده ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛  برخی جاده ها و مسیرهای عبوری در شهرستان کردکوی حادثه خیز می باشد و تعداد آمار وقوع تصادفات در این محورها نسبت به مابقی محورها بسیار زیاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

یکی از محورهایی که هر بار شاهد وقوع حوادث ناگوار و دردناکی هستیم محور عبوری پارک جنگلی امام رضا (ع) شهرستان کردکوی است.

,

در آخرین حادثه ای که در این محور رخ داده است یک عدد خودروی سواری پژو از مسیر خود منحرف شده و دچار حادثه شده و یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد.

,

, ,

به همین منظور در راستای پیشگیری از سوانح و حوادث رانندگی در مسیر منتهی به پارک جنگلی امام رضا (ع) شهرستان کردکوی براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان با حضور کارشناسان فنی ادارات شهرسازی و راهداری و پلیس راه تعداد ۵ فقره کاهنده سرعت با نصب علایم هشدار دهنده ایجاد شده است.

,

گفتنی است؛ این پروژه بر اساس بازدید فرماندار و یکی از مصوبات آخرین جلسه شورای ترافیک شهرستان در مسیر یاد شده عملیاتی شده است.

,

البته ناگفته نماند که رسانه ها در اجرای این پروژه نقش تأثیرگذاری داشتند، چرا که بارها به خطرات مربوط به این نقاط حادثه خیز هشدارهای لازم را به مسئولان شهرستان دادند.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه