اخبار داغ

نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی بهارستان برگزار شد

نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی بهارستان برگزار شد
نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی شهرستان بهارستان با حضور مسئولان شهرستانی و صاحبان صنایع برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی شهرستان بهارستان به ریاست بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان و با حضور موسوی بخشدار بخش بوستان، طاهرخانی بخشدار بخش گلستان، داورزنی رئیس اداره ورزش و جوانان بهارستان و تولید کنندگان و صاحبان صنایع و مجری نمایشگاه و اعضای این کارگروه برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,
 
,
گفتنی است که این نشست در راستای معرفی و عرضه تولیدات شهرستان بهارستان در اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در روسیه در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) فرمانداری بهارستان برگزار شد.

سلیمان‌ور در این جلسه با اشاره به وضعیت بودجه کشور، بیان داشت: دولت تدبیر و امید در بودجه سال گذشته وابستگی بودجه به نفت را به ۲۵ درصد کاهش داد، که این امر سبب شد تا متکی بودن کشور به نفت به مقدار چشم‌گیر و قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد.

وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به برنامه ششم توسعه، تصریح کرد: در سال گذشته صادرات غیرنفتی کشور با ۵ درصد رشد به حدود ۲۴۴ میلیارد دلار رسید که این مقدار در برنامه ششم توسعه می بایست ۳ برابر افزایش یابد.

فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اهمیت تحقق شعار سال جاری و همچنین تقویت بخش‌های تولیدی کشور، خاطرنشان کرد: در راستای رشد و تقویت اقتصاد ملی و همچنین تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی برای جمهوری اسلامی ایران یک جبر می باشد و در این مسیر اختیاری وجود ندارد.

لازم به ذکر است که درپایان این جلسه تولید کنندگان و صاحبان صنایع شهرستان بهارستان به بیان نظرات و دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در خصوص موضوع این نشست پرداختند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه