اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میناب خبرداد:

اجرای طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه میناب

اجرای طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه میناب
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میناب گفت: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شهرستان میناب آغاز می شود و تا عید سعید فطر ادامه می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده، مصطفی محب زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میناب اظهار کرد:طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شهرستان میناب آغاز می شود و تا عید سعید فطر ادامه می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میناب با اشاره به طرح ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ماه مبارک رمضان با عنوان ضیافت الهی، گفت: در برگزاری این طرح از 10 مبلغ و روحانی بومی در سطح بقاع متبرکه و موقوفات این شهرستان با این اداره همکاری خواهند کرد.

,

, ,

محب زاده تصریح کرد: تمامی ویژه برنامه های اداره اوقاف با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می شود.

,

وی با بیان اینکه تمامی ویژه برنامه های اداره اوقاف شهرستان با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می شود ، افزود: طرح ضیافت الهی با هدف ایجاد فضای معنوی در ماه مبارک رمضان، ترویج مفاهیم قرآنی، ایجاد فضایی برای انس بیشتر با قرآن کریم و اجرای نیات واقفان خیراندیش را دنبال می کند.

,

, ,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میناب برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی جلسات قراعت و تفسیر قرآن کریم را از برنامه های ویژه سازمان اوقاف در قالب طرح ضیافت الهی و اقامه نماز جماعت، افطار ساده، مراسم دعا و مناجات، سخنرانی، احیای شب های قدر را از دیگر برنامه های طرح ضیافت الهی عنوان کرد.

,

محب زاده  خاطر نشان کرد: برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی. (ع) و ویژه برنامه رحلت حضرت خدیجه (س) با عنوان مادر امت نیز در این ایام در سطح بقاع متبرکه شهرستان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه