اخبار داغ

حجت‌الاسلام صدیقی در نماز جمعه تهران:

برخی از دادگاه‌ها زوجین را به طلاق تشویق می‌کنند/دولت از خرید کالاهای خارجی خودداری کند

برخی از دادگاه‌ها زوجین را به طلاق تشویق می‌کنند/دولت از خرید کالاهای خارجی خودداری کند
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه برخی از دادگاه‌ها زوجین را به طلاق تشویق می‌کنند، گفت: افزایش آمار طلاق نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی فرهنگی مسئولان مربوطه دقیق نبوده و یا اشتباه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در نخستین نماز جمعه ماه مبارک رمضان ضمن توصیه خود و عموم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: وقتی فتنه‌ها زندگی شما را گرفتار ظلمت کرد، برای نجات یافتن از این تاریکی به قرآن پناه ببرید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی ادامه داد: باید با امام زندگی کرد و باید رهبر داشت. حرکت بدون رهبری برابر با زندگی در تاریکی است و عزتی ندارد. مُهر رضای خداوند به دینی است که همراه با امامت می‌باشد.

,

امام جمعه موقت تهران هم‌چنین به تشریح مقام روزه و روزه‌داری پرداخت و عنوان کرد: روزه عرفان و پا روی تمام تعلقات گذاشتن و رسیدن به خداست. همه بدبختی ما از خودبینی، خودخواهی و خودشیفتگی ماست.

,

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: ماه رمضان را باید غنیمت بشماریم. تمام سالکان راه حق در این ماه به عشق واقعی خود می‌رسند و بر نفس اماره خود غلبه می‌کردند.

,

وی خطر نفس اماره را به مراتب بیشتر از افرادی مانند ترامپ دانست و گفت: فلسطین تحت شدیدترین قطعنامه‌ها و ظلم‌هاست. خطر این رژیم کودک‌کش بیشتر از نفس اماره نیست. ما باید در ماه مبارک رمضان غلبه بر نفس خطرناک اماره را تمرین کنیم.

,

امام جمعه موقت تهران از انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی به عنوان مهم‌ترین فاجعه روزهای اخیر یاد کرد و بیان داشت: این‌ها برخلاف قوانین بین‌المللی قدس شریف که متعلق به فسلطینی‌هاست را تصاحب کرده‌اند.

,

 

,

* وقتی ترامپ برخلاف جهت جریان آب شنا می‌کند!

, * وقتی ترامپ برخلاف جهت جریان آب شنا می‌کند!,

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه رئیس جمهورهای قبلی بسیاری از موضوعات را در ظاهر رعایت می‌کردند، گفت: رئیس جمهور فعلی آمریکا عقل، شرم و حیا ندارد. مردم فلسطین در روزهای متمادی و بدون سلاح به میدان آمدند و قتل عام شدند‌. جنایات روزهای اخیر لکه ننگ دیگری بر رژیم کودک‌کش و حامی بزرگش یعنی آمریکا بود.

,

وی سکوت سران کشورهای عرب در قبال جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و افزود: سران عرب با اینکه اسمشان هم عربی است اما سکوت کرده‌اند. فسلطین ناموس عرب است. عده‌ای عرب در ظلم به سر می‌برند اما سران برخی از کشورهای عرب گرفتار خفگی شده‌اند چرا که این‌ها غلامان زرخرید آمریکا هستند و بدون اجازه اربابشان نفس نمی‌کشند.

,

امام جمعه موقت تهران با استناد به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده ادامه داد: آن‌ها با جنایت‌های اخیرشان، مدتی که رهبر معظم انقلاب برای نابودی اسرائیل مشخص کرده بودند را تسریع می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام صدیقی بخش دیگری از اظهاراتش را با عنوان “قصه نافرجام برجام” آغاز و تصریح کرد: مذاکرات به بهانه رفع تحریم‌ غیرقانونی ظالمانه خود آمریکایی‌ها انجام شد اما آن‌ها فقط باج‌گیری کردند.

,

وی افزود: رئیس جمهور دیوانه‌نما با یک لگد تمام بافته‌ها را رشته کرد. این یک عبرت است که ما در مرحله بعدی بدون اجازه رهبری به سراغ دشمنانمان نرویم. انگلیس، آلمان و فرانسه با ما دشمنی دارند و در ۸ سال دفاع مقدس هم علیه ما متحد شدند.

,

 

,

* در مذاکره با اروپایی‌ها راه قبلی طی نشود

, * در مذاکره با اروپایی‌ها راه قبلی طی نشود,

امام جمعه موقت تهران خطاب به مسئولان تصریح کرد: خواسته مردم غیور و صبور ما این است که در مذاکره با اروپایی‌ها راه قبلی طی نشود و زیر بار مذاکره ننگین نروند. مسئولان باید ابتدا تضمین قطعی بگیرند تا عزت ملی و شرف مملکت حفظ شود.

,

حجت‌الاسلام صدیقی به لزوم رعایت حفظ بصیرت و دوری از غفلت در دولت و مجلس تاکید کرد و گفت: ما نباید خودمان را با دست خودمان محدود کنیم. نباید به آن‌ها میدان دهیم تا به کشور ما بیایند و جاسوسی کنند. مگر برجام شرایط بانکی شما را درست کرد که حالا می‌خواهید اجازه جاسوسی دشمنان را بدهید؟

,

 

,

* دولت از خرید کالاهای خارجی خودداری کند

, * دولت از خرید کالاهای خارجی خودداری کند,

امام جمعه موقت تهران در عین حال نقش دولت در حمایت از شعار سال را مهم دانست و یادآور شد: دولت باید از تولیدکنندگان و تولیدی‌ها حمایت و از خرید کالاهای خارجی خودداری کند. تامین لوازم با کیفیت در تولیدی‌ها نیز از وظایف بزرگ دولتی‌ها است. اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از مشکلات است. نباید مثل سال‌های قبل چند سال دیگر هم منتظر اروپایی‌ها بمانیم تا وقت مملکت هدر برود.

,

دادگاه‌ها و رسانه‌ها خدا را در مسئله طلاق جدی بگیرند. این جمله را حجت‌الاسلام صدیقی مطرح و خاطرنشان کرد: افزایش آمار طلاق نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی فرهنگی مسئولان مربوطه دقیق نبوده و یا اشتباه است. برخی از دادگاه‌ها زوجین را به طلاق تشویق می‌کنند. چندین نمونه را مشاهده کرده‌ام که دادگاه‌ها تمایلی به ادامه زندگی جوانان نداشته‌اند‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه