اخبار داغ

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان:

بیش از 148 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال از خدمات درمانی بهره مند شدند/ رشد 12 درصدی مراجعان سالمند به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی

بیش از 148 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال از خدمات درمانی بهره مند شدند/ رشد 12 درصدی مراجعان سالمند به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی
مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از 148 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال از خدمات درمانی بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان این‌که بیش از 148 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال طی پارسال از خدمات درمانی سازمان بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: طرح تکریم سالمندان به طور دقیق در همه مراکز درمانی استان در حال اجرا است و افراد بالای 65 سال به محض ورود در قالب تکریم سالمندان، بدون نوبت ویزیت شده و تحت معالجه و درمان قرار می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان این‌که طی سال 95، بیش از 132 هزار نفر از خدمات درمانی سازمان بهره‌مند شده بودند، افزود: سالمندان و افراد پیشکسوت، نخبگان و خردمندان جامعه هستند و اجرای این طرح، بیانگر منزلت اجتماعی و شخصیت والای انسانی تجربه اندوزان و سالخوردگان محسوب می‌شود.

,

محمدی، رعایت اخلاق و ادب و نزاکت اجتماعی توسط کادر درمانی در همه مراکز را سرلوحه امور مدیریت درمان استان برشمرد و گفت: خوشبختانه در طول پارسال، رفتار کارکنان مراکز درمانی رصد شد و ضمن برخورد قاطع با افرادی که اندکی خاطی بودند، شاهد کاهش چشمگیری در این زمینه بودیم.

,

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: بحث تکریم ارباب‌رجوع در دولت تدبیر و امید با رشد بی‌نظیر تکنولوژی و الکترونیکی شدن برخی امور، در سازمان تأمین‌ اجتماعی نیز پیشرفت چشمگیری داشته و نهضت IT بیانگر این امر مهم است.

,

وی تصریح کرد: در همین راستا تلاش کرده‌ایم تا فرایندهای کاری طولانی، پرهزینه و تنش‌زا را در همه مراکز درمانی شناسایی و آن‌ها را بهینه‌سازی و اصلاح کنیم که با این روند آمار شکایات مردمی در بازه زمانی اعلام شده نیز نسبت به سال‌های قبل کاهش قابل توجهی داشته است.

,

محمدی، فرآیند مشتری‌مداری را تاثیرگذار در نحوه نگرش جامعه و نوع قضاوت مخاطبان به سازمان دانست و افزود: قطعاً محصول مشتری‌گرایی در هر سازمانی، رضایتمندی خدمت‌گیرندگان آن سازمان را به‌دنبال خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه