اخبار داغ

دادستان خلیل آباد تاکید کرد:

لزوم اجرای قانون مصوب هوای پاک در خلیل آباد

لزوم اجرای قانون مصوب هوای پاک در خلیل آباد
دادستان خلیل آباد بر لزوم اجرای قانون مصوب هوای پاک در شهرستان تأکید کرد و گفت: هر اداره ای که در موضوع آب، خاک و هوا فعالیت می کند بایستی دغدغه زیست محیطی داشته باشد و ملاحظات زیست محیطی مبنی بر عدم آلودگی منابع طبیعی را مدنظر قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حمید سلطانی پیش از ظهر امروز در نشست با کارکنان محیط زیست خلیل آباد اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که در موضوع حفظ و صیانت از محیط زیست وجود دارد مطمئناً دستگاه قضایی با جدیت در مسائل محیط زیستی و بهداشتی شهرستان حمایت خود را خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه هر اداره ای که در موضوع آب، خاک و هوا فعالیت می کند بایستی دغدغه زیست محیطی داشته باشد، خاطرنشان کرد: این دستگاه ها باید ملاحظات زیست محیطی مبنی بر عدم آلودگی منابع طبیعی را مدنظر قرار دهند.

,

دادستان خلیل آباد با تأکید بر اینکه قانون هوای پاک مصوب سال 96 می بایست در شهرستان رعایت شود، تصریح کرد: متولیان حوزه بهداشت، پسماند و انواع آلودگی ها می بایست تمام تلاش خود را جهت داشتن محیط زیست سالم به کار گیرند و فعالیت آن‌ها به نحوی باشد که به محیط زیست آسیبی وارد نشود.

,

وی با اشاره به اینکه فعالیت هر واحد صنعتی که مغایر با ضوابط و استانداردهای زیست محیطی باشد ممنوع و جرم محسوب می شود، اذعان کرد: این واحد های صنعتی در صورت عدم توجه به اخطاریه های اداره محیط زیست ممکن است طبق ماده 114 قانون آئین دادسرا کیفری حکم ممنوعیت ادامه فعالیت آن‌ها صادر شود.

,

سلطانی همچنین در ادامه عنوان کرد: اگر واحد صنعتی، خدماتی و... وجود داشته باشد که فعالیت آن ضرری به مردم برساند و مردم از فعالیت این واحد ها آسیب ببینند مطمئناً دادستانی ورود خواهد داشت.

,

وی در پایان داشتن محیط زیست سالم و با نشاط را لازمه زندگی سالم و حق شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: موضوع فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست و هم اندیشی جهت رفع مشکلات زیست محیطی حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه