اخبار داغ

توفیقی از وزارت علوم رفت

توفیقی از وزارت علوم رفت
جعفر توفیقی - مشاور عالی وزیر علوم - روز یکشنبه از کارکنان وزارت علوم و محمدعلی نجفی خداحافظی کرد و از این وزارتخانه رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، «روز نو» با اعلام این خبر افزود: بعد از رفتن دکتر فرجی دانا از وزارت علوم و بدلیل کمتر شدن حواشی برای سرپرست جدید وزارت علوم روز یکشنبه دکتر توفیقی تصمیم گرفت که وزارت علوم را ترک کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

بنابراین گزارش، یکی از مواردی که استیضاح‌کنندگان فرجی دانا بر روی آن پافشاری می‌کردند کنار گذاشتن دکتر توفیقی از وزارت علوم بود که دکتر فرجی‌دانا هرگز به این خواست آنها تن نداد و تا لحظه آخر از حضور دکتر توفیقی در وزارت علوم حمایت کرد.

به گزارش روز نو، دکتر توفیقی وزیر علوم در دولت هشتم (اصلاحات) بود و در آغاز فعالیت دولت یازدهم نیز به مدت 67 روز سرپرست وزارت علوم بود که با جنجال‌سازی‌هایی که ایجاد شد بعنوان گزینه وزارت علوم به مجلس معرفی نشد و پس از حضور دکتر فرجی‌دانا در وزارت علوم در کسوت مشاور عالی وی فعالیت می‌کرد که این امر موجب دلواپسی نمایندگان تندروی مجلس شده بود.

دکتر توفیقی استاد تمام گروه مهندسی شیمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس است و از این پس او به اتاق خود در دانشگاه تربیت مدرس باز خواهد گشت.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه