اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت:

خیمه شب بازی های آمریکا از بزرگی و روشنایی چراغ انقلاب نمی کاهد

خیمه شب بازی های آمریکا از بزرگی و روشنایی چراغ انقلاب نمی کاهد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت گفت: خیمه شب بازیهای آمریکا از بزرگی و روشنایی چراغ انقلاب نمی کاهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام کاظم عبدالی روز پنج شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نظامی که در میدان هنگ مرزی سردشت به مناسبت حماسه سوم خرداد برگزار شد اظهار کرد: این روز از پر افتخارترین مقطع تاریخ هشت سال دفاع مقدس است و منشا نصرت الهی، مقاومت مخلصانه و ایثارگرانه فرزندان این مرز و بوم به تاسی از وحدت ملی، ایمان و تبعیت از ولایت فقیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت، به تبیین ابعاد مختلف عملیات پیروزمندانه فتح خرمشهر پرداخت و بیان کرد: ابتدا باید به نقش هدایت و فرماندهی الهی ولی فقیه بپردازیم تدابیر، دستورات و پشتوانه بودن حضرت امام (ره) برای رزمندگان اسلام نقش قابل توجهی در این عملیات پیروزمندانه داشت.

,

وی تصریح کرد: وحدت و اخوت بین نیروهای مسلح و بسیج مردمی، روحیه شهادت طلبی و ایثارگری با بهره گیری از فرهنگ عاشورایی، و همچنین وحدت و همگرایی اقوام و مذاهب و ادیان در مقابله با استکبار از دیگر دلایل فتح و خرمشهر بود.

,

وی با اشاره به فرموده های رهبری، به در پیش بودن خرمشهرهای دیگر پرداخت و گفت: دشمن اصلی ما آمریکا و رژیم صهیونیستی که بیشترین خسارت و زیان ناشی از پیروزی انقلاب اسلامی را متحمل شدند امروز با همه قوا و حیثیت در خط مقدم دشمن و مقابله با انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته اند.

,

حجت الاسلام عبدالی خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر توطئه داعش را به راه انداختند تا منطقه را ناامن کنند و در قلب این سرزمین تمرکز کنند اما به حول و قوه الهی و با  رشادت فرزندان جبهه مقاومت امروز می بینیم که فرزندان مقاومت بر سیطره دشمن متمرکز شدند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا از دشمنی و خباثت خودش دست برنداشته است، افزود: استکبار تا حدی درمانده شده که به فکر معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی افتاده است که ان شا الله با بصیرت امتهای اسلامی نقش بر آب خواهد شد.

,

وی ادامه داد: امسال هم برنامه خروج از برجام را طراحی و کلید زد آمریکا چهره خبیث و درغگوی خود را یکبار دیگر به جهانیان ثابت کرد همچنانکه به تاسی از مقام معظم رهبری می دانستیم که آنها قابل اعتماد نیستند اما باید دانست امثال این خیمه شب بازیها از بزرگی و روشنایی چراغ این انقلاب نمی کاهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه