اخبار داغ

شهردار قرچک:

خرمشهر به خواست خدا و همت فرزندان دلاور ایران آزاد شد

خرمشهر به خواست خدا و همت فرزندان دلاور ایران آزاد شد
شهردار قرچک گفت: خرمشهر به خواست خدا و همت فرزندان دلاور ایران آزاد شد وخرمشهر را خدا آزاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; محسن شریف شهردار قرچک سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر رو به پاس همه ی تلاش های رزمنده های ایران اسلامی گرامیداشت و گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر که از رهگذر شجاعت، رشادت و فداکاری های وصف ناپذیر رزمندگان اسلام و فرزندان مؤمن و مجاهد ملت ایران در عملیات غرورانگیز و شگفت آور بیت‌المقدس در سوم خردادماه سال ۱۳۶۱ و در اوج جنگ تحمیلی هشت ساله رقم خورد از الهام بخش ترین حوادث و رخدادهای تاریخی در این سرزمین به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

وی عملیات آزادسازی خرمشهر را یکی از مهمترین و بزرگترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران در جنگ تحمیلی برشمرد و اظهار داشت: همه پشت سر امام ایستادند و بر اساس فرمان امام (ره) عمل کردند و با ایستادگی و مقاومت، سینه را جلوی گلوله های دشمن سپر کردند و موفق شدند خرمشهر را از دست رژیم بعثی باز پس گیرند.

,

شریف با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی را باید به نسل جوان و آینده سازان کشورایران اسلامی انتقال داده شود، افزود: امیدوارم با ادای تکلیف بتوانیم میدان عشق و امید را برای جوانان گسترش دهیم و جوانان را بیشتر با ارزش های انقلاب، ارزش های اسلامی و دفاع مقدس و غرور ملی خود آشنا کنیم.

,

وی تصریح کرد: همۀ ویژگی‌های جانبازان، ایثارگران، آزادگان و شهدای عزیزمان درسی است برای نسل امروز و فردا تا فضای انقلابی‌گری زنده و تابنده بماند.

,

شهردار قرچک بیان کرد: فتح خرمشهر انعکاس جهانی داشت و از نظر سیاسی عراق با از دست دادن خرمشهر تکیه‌گاهش را برای مذاکره از دست داد، این عملیات سه هفته ادامه داشت و نیروهای عراقی منطقه با هدف آغاز عملیات دفاعی از خرمشهر عقب نشینی کردند و سرانجام در سوم خرداد۱۳۶۱ نیروهای ایرانی خرمشهر را که در روزهای ابتدای جنگ به اشغال ارتش عراق در آمده بود آزاد کردند.

,

وی در پایان با اشاره به فرمایشات رهبرکبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند:"خرمشهر را خدا آزاد کرد" خاطرنشان کرد: خرمشهر به خواست خدا و همت فرزندان دلاور ایران آزاد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه