اخبار داغ

مدیر پروژه نوشت‌افزار «قاصدک» خبر داد:

شخصیت‌های دفاتر «قاصدک» با کودکان سخن می‌گویند/نصب نرم‌افزار از فردا در سایت قاصدک

شخصیت‌های دفاتر «قاصدک» با کودکان سخن می‌گویند/نصب نرم‌افزار از فردا در سایت قاصدک
مدیر پروژه محصولات نوشت‌افزار «قاصدک» از تولید نرم‌افزار "واقعیت افزوده" خبر داد و گفت: این نرم افزار بر روی تلفن همراه نصب می‌شود و زمانی که دوربین تلفن همراه را به سمت شخصیت‌های روی جلد دفاتر برند قاصدک بگیرید، شخصیت‌های روی جلد دفاتر همراه به همراه موسیقی با کودک صحبت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مهدی شاه‌وردی مدیر پروژه محصولات نوشت افزار «قاصدک» در گفت‌وگو با طنین یاس از تولید نرم‌افزار "واقعیت افزوده" خبر داد و اظهار داشت: این نرم افزار امروز بعدازظهر در نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان رونمایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, طنین یاس, طنین یاس,

 

,

وی افزود: این نرم‌افزار بر روی تلفن همراه نصب می‌شود و زمانی که دوربین تلفن همراه را به سمت شخصیت‌های روی جلد دفاتر برند قاصدک بگیرند، شخصیت‌های روی جلد دفاتر همراه با آهنگ با کودک صحبت می‌کند.

,

 

,

مدیر پروژه محصولات نوشت‌افزار «قاصدک»، هدف از تولید نرم‌افزار "واقعیت افزوده" را ارتباط بیشتر کودک با جلدهای روی دفاتر برند قاصدک (ثنا، ثمین و سینا) بیان کرد و گفت: تصایر روی دفاتر قاصدک شخصیت‌هایی با موقعیت‌های مختلف هستند و از این طریق سعی داریم ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی را داشته باشیم.

,

 

,

شاه‌وردی بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای نصب و دانلود این نرم‌افزار بر روی گوشی‌های همراه خود، از فردا به آدرس اینترنتی ghasedakk.ir مراجعه کنند.

, ghasedakk.ir,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه