اخبار داغ

در خطبه های نمازهای جمعه کردستان عنوان شد؛

تشکر امام جمعه موقت سقز برای عدم موافقت با اجرای طرح تاکسی آنلاین/ آزادسازی خرمشهر الگوی ایستادگی و مقاومت است

تشکر امام جمعه موقت سقز برای عدم موافقت با اجرای طرح تاکسی آنلاین/ آزادسازی خرمشهر الگوی ایستادگی و مقاومت است
دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در سال ۹۷ در سراسر شهرهای کردستان با حضور پرشور نمازگزاران روزه دار اقامه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سنندج ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال با رحم و کرم بی‌پایانش همه مسلمانان را از بلاهای آسمانی و زمینی محفوظ کند و عزت و سربلندی به ما بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: آزادسازی خرمشهر نماد پیروزی، مقاومت، ایستادگی و مصداق عینی و بارز وحدت و یکپارچگی مردم و رزمندگان در برابر دشمنان بود.

,

 

,

امام جمعه سنندج با اشاره به فرموده حضرت رسول‌اکرم(ص) تصریح کرد: روزه ماه مبارک رمضان بر تمام انسان‌ها واجب و باید همه ما مسلمانان از دستورات خداوند، پیامبر گرامی اسلام و قرآن پیروی و تبعیت کنیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه روزه‌داری توجه به فقرا را بیشتر می‌کند، خاطر نشان کرد: نماز و روزه سبب سربلندی، بخشش گناهان و قرب انسان به خداوند می‌شود و راهی برای مقابله با شیطان است.

,

 

,

ماموستا خدایی افزود: خداوند به روزه‌داران پاداش ویژه می‌دهد و امیدوارم حق‌تعالی این توفیق را به همه ما بدهد که از برکات این ماه مبارک بهره‌مند شویم.

,

 

,

حاج ماموستا محمود ابن خیاط امام جمعه موقت سقز نیز در خطبه های دومین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

,


ماموستا ابن خیاط با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره با هجمه‌های گوناگونی روبه رو بوده از سوم خرداد ماه بعنوان نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.

,
,


وی در ادامه به مسمومیت شمار زیادی از هموطنان به قارچ های سمی و آلوده اشاره کرد و نسبت به مصرف این گونه ی خود رو در طبیعت توسط همشهریان هشدار داد.

,
,


خطیب موقت جمعه سقز همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای فرماندار اسبق این شهرستان از عدم برگزاری مراسم تودیع و معارفه از سوی نهادهای ذی ربط اظهار گله مندی کرد.

,
,


وی همچنین از عدم موافقت فرمانداری با تاکسی آنلاین در سقز تشکر کرد و این امر را از دغدغه های صنف حمل و نقل عمومی شهرستان دانست.

,
,


ماموستا ابن خیاط در بخشی دیگر از خطبههای خود به فضیلت های ماه مبارک رمضان پرداخت و افزود: ما باید قدر این ماه عظیم را دانسته و نهایت استفاده را از برکات آن ببریم.

,
,


وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان، گناهان بندگان آمرزیده و توبه آنان پذیرفته می گردد و مهم ترین دلیل نامیده شدن این ماه به عنوان ماه رمضان، به بیان رسول گرامی اسلام (ص) همان آمرزیده شدن گناهان در این ماه است.  

,
,

 

,

ماموستا یدالله محمدی نیز در خطبه های امروز نماز جمعه دهگلان ضمن تبریک سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: آزادی خرمشهر باعث وحدت وانسجام ایران اسلامی شد و اولین پله اقتدار و عظمت ما را در جهان رقم زد.

,

 

,

وی در ادامه گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ کشور ما محسوب می‌شود و باید به یاد داشته باشیم که این پیروزی بزرگ حاصل فداکاری و جان‌فشانی رزمندگانی است که به سلاح ایمان مجهز بودند.

,


امام جمعه دهگلان افزود: امنیت ایران اسلامی که امروز در دنیا بی نظیر است حاصل وحدت وا تحاد مردم این کشور است که دربرابر دشمن چه در زمان جنگ وچه در حال حاضر ثابت کردند که هیچ ابرقدتری نمیتواند با چشم خیانت به این کشور نگاه کند.

,
,


ماموستا محمدی با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین اظهار داشت: امروز متاسفانه جبهه مقابل  آنان کشورهای ظالم وخبیث قرار گرفته اند که مسلمانان چشم انتظارند روزی این کشور مسلمان از دست جنایتکاران آزاد شود و به دامن مسلمانان و اسلام بازگردد.

,
,


 امام جمعه دهگلان در ادامه خطبه با اشاره به خود سازی در ماه رمضان گفت:  ماه مبارک رمضان علاوه بر ثواب معنوی باعث طهارت و پاکی روح و جسم انسان می شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه