اخبار داغ

استاندار اصفهان:

محور جمهوری اسلامی در همه عرصه های داخلی و خارجی، قرآن است

محور جمهوری اسلامی در همه عرصه های داخلی و خارجی، قرآن است
استاندار اصفهان گفت: جمهوری اسلامی برای هدایت تک تک آحاد جامعه و شکل گیری حرکت های صحیح و الهی جوامع در عرصه های داخلی و خارجی و در همه ابعاد سیاسی و عبادی و اقتصادی، این کتاب آسمانی را به عنوان کتاب زندگی و راهنمای عمل قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ محسن مهرعلیزاده  شامگاه شنبه در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اظهار کرد: ویژگی مهم قرآن که به صراحت در آیات شریفه خود  را هم این چنین معرفی کرده است، تبیان و روشنگری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه ما اهل و طرفدار کتابی آسمانی هستیم که هدایتگری صفت اوست و همچنین از دیگر صفات بارزش تمیز دادن و جدایی بدی از خوبی ها و حلال از حرام ها است، عنوان کرد: هدایت انسان ها از جمله رسالت قرآن است، قران انسان را به مثابه موجودی می داند که صاحب قدرت اختیارگری است.

,

وی افزود: قرآن در شناخت واقعی انسان به عنوان موجود و مخلوق برتر خدا با دقت و با همه جزییات، موضوع را بحث کرده و به همین دلیل ادعا داریم که قرآن کتاب زندگی است، هیچ کتاب و مکتبی چنین نوع نگاهی را به انسان نداشته اند.

,

مهرعلیزاده ابراز کرد: قرآن به تعبیر شعار امسال نمایشگاه قرآن و عترت، باید کتاب زندگی ما باشد، چرا که هدایت واقعی در قرآن آمده است، جمهوری اسلامی به معنای واقعی کتاب زندگی قرار دادن قرآن مجید است.

,

وی اذعان کرد: جمهوری اسلامی برای هدایت  تک تک  آحاد جامعه و شکل گیری حرکت های صحیح و الهی جوامع در عرصه های داخلی و خارجی در همه ابعاد سیاسی و عبادی و اقتصادی، این کتاب آسمانی را به عنوان کتاب زندگی و راهنمای عمل قرار داده است.

,

استاندار اصفهان با اشاره به عملکرد حضرت علی(ع) بیان کرد: باید از رفتار این امام الگو بگیریم، او هرگز در مقابل ظلم سرتعظیم فرود نیاورد و همیشه از مظلوم دفاع کرد.

,

وی گفت: وظیفه حاکمیتی مسئولان است که با رفتار خود و تنظیم حرکت های جامعه کاری کنند که انتخاب قرآن به عنوان کتاب زندگی را نشان دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه