اخبار داغ

فرماندار تکاب:

۷۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه فاضلاب شهر تکاب نیاز است

۷۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه فاضلاب شهر تکاب نیاز است
فرماندار تکاب گفت: برای اجرای و تکمیل پروژه فاضلاب شهر تکاب نیاز به۷۰میلیارد تومتن بودجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مکرمی فرماندار تکاب امروز در نشست هم اندیشی توسعه و عمران شهری تکاب گفت: دفع نامناسب و غیربهداشتی فاضلاب شهری  از اصلی ترین مشکلات شهرستان تکاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان اینکه برای اجرای و تکمیل پروژه فاضلاب شهر تکاب نیاز به۷۰میلیارد تومتن بودجه است واز طرح های ملی بشمار میرود و مطالعات این طرح  در مراحل پایانی قرار دارد افزود:تلاش ما بر این است که با مکاتبات و رایزنی هایی که با وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه و نماینده مجلس انجام شده با تخصیص اعتبار لازم، عملیات اجرایی آن امسال آغاز شود.

,

مکرمی در ادامه اذعان کرد: طول شبکه جمع آوری و اصلی طرح فاضلاب شهریاین شهرستان ۱۱۴ کیلومتر و طول خط انتقال آن ۲ کیلومتر است که ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهری این شهرستان در مرحله اول هفت هزار و ششصد مترمکعب در شبانه روز برای ۴۳ هزار نفر و در مرحله دوم یازده هزار و چهارصد مترمکعب در شبانه روز برای ۶۵ هزار نفر برآورد شده است که با اجرا و تکمیل این طرح ملی یکی از عمده ترین مشکلات فراروی توسعه تکاب رفع شده و سبب ارتقا شاخص های این شهرستان میشود.

,

علی مکرمی فرماندار شهرستان تکاب در خصوص وضعیت نا بسامان جاده های تکاب گفت: بهسازی و آسفالت محور تکاب _ شاهیندژ و محور تکاب_تخت سلیمان وتکاب _دندی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار داده شده است  که عملیات اجرایی این طرح ها تا چند هفته آینده آغاز خواهد شد.

,

وی افزود: بیمارستان ۶۴ تخت خوابه شهرستان تکاب از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار شده است که امیدواریم تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

,

لازم به ذکر است که این بیمارستان ۱۲ سال قبل عملیات اجرایی ان آغاز شده و تا کنون به بهره برداری نرسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه