اخبار داغ

استاد دانشگاه:

ماهواره برای مادران آینده زنگ خطر است

ماهواره برای مادران آینده زنگ خطر است
حسینی در مراسم گرامیداشت دهه کرام درجمع بانوان مینودشتی گفت : گسترش ماهواره در میان خانواده ها زنگ خطری است برای دخترانی که مادران نسل آینده این جامعه را تشکیل می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل  از مینو خبر از گلستان در مراسم گرامیداشت دهه کرامت که در محل سالن ارشاد اسلامی ازسوی کمیته بانوان فرمانداری شهرستان مینودشت برگزار گردید, خانم حسینی استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه نفوذ الگوهای غربی خانواده هارا تهدید می کند گفت : جامعه ما یک جامعه اسلامی است و ما انقلاب کردیم تا روش های غلط در بحث خانواده ، احترام به یکدیگر ، اخلاق غربی ازما دور شود و آنچه را که اسلام و دین الهی آن را می پسندد به عنوان الگو و محور قرار گیرد .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, مینو خبر,


وی افزود :یکی از راه های نفوذ ، گسترش ماهواره در میان خانواده هااست که باعث شده الگو های غربی از مد لباس گرفته تا اخلاق ، آرام آرام در جامعه ما گسترش یابد و این زنگ خطری است برای دخترانی که مادران نسل آینده این جامعه را تشکیل می دهند.

,
,


خانم حبیبه حسینی در ادامه اشاره ای هم به دهه کرامت کرد و با بیان اینکه سیره وروش زندگی حضرت معصومه (س) از بهترین الگوها است ، گسترش اخلاق آن بزرگواران را از مهمترین اقدامات در این راستا دانست .

,
,


در پایان این مراسم مولودی خوانی ، برنامه های شاد هنری ، نمایشگاه هنرهای تجسمی واهداء جوایز به دختران برتر برگزار شد.

,
,

 

,

gytu665090978

, gytu665090978,

gyuhsdfer28

, gyuhsdfer28,

hjuhdfyw834t4

, hjuhdfyw834t4,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه