اخبار داغ

مدافع تیم گسترش فولاد:

برادر کوچک تراکتور هستیم ما را هم حمایت کنید/نتایج هفته‌های اخیر را جبران می‎کنیم

برادر کوچک تراکتور هستیم ما را هم حمایت کنید/نتایج هفته‌های اخیر را جبران می‎کنیم
مدافع تیم گسترش فولاد گفت: ما برادر کوچک تراکتور هستیم و انتظار داریم هواداران از ما نیز حمایت کنند چرا که تیم ما جوان و آینده دار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، مهدی قریشی مدافع تیم گسترش فولاد تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی آناج، در خصوص باخت در مقابل تیم استقلال تهران گفت: شروع خوبی داشتیم، 35 دقیقه اول بازی توپ دست ما بود و استقلال نیز دفاع می‌کرد که متأسفانه روی یک غفلت گل خوردیم.

وی ادامه داد: 6 دقیقه بعد داور یک پنالتی گرفت که دومین گل استقلال به ثمر رسید. تیم ما جوان است و تیمی که در 6 دقیقه دو گل بخورد شیرازه اش از بین می‌رود. با اینکه استقلال با تجربه تر از ما بود ولی مساوی عادلانه ترین نتیجه بازی می‌توانست باشد.

قریشی در مورد عدم نتیجه‌گیری در هفته‌های گذشته اظهار داشت: در بازی با نفت مسجد سلیمان، گرمای هوا مانع نتیجه‌گیری ما شد و نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم بازی کنیم. در این بازی هم روی یک بدشانسی گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: امسال زودتر از همه شروع کرده و تمرینات خوبی هم انجام داده ایم. فقط قرعه‌کشی لیگ، گرمای هوا و بدشانسی عامل نتیجه‌هایمان بود ولی قطعا در بازی های آینده جبران خواهیم کرد.

بازیکن تیم گسترش فولاد در خصوص بازی با نفت تهران گفت: نفت تهران بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. این تیم سهمیه آسیایی را هم گرفته است و در بازی های گذشته نیز عملکرد خوبی داشت. ولی ما به نام و رتبه تیم مقابل فکر نمی‌کنیم و از آنجایی که میزبان بازی هستیم باید سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در مورد حمایت هواداران نیز گفت: باشگاه گسترش فولاد هزینه زیادی برای این تیم کرده است. ما برادر کوچک تراکتور هستیم و انتظار داریم هواداران از ما هم حمایت کنند چرا که تیم ما جوان و آینده دار است. قطعا اگر حمایت از ما هم پر تعداد و پرشورتر باشد نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ص

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه