اخبار داغ

مدیرعامل شرکت غله‌ منطقه 2 کشور عنوان کرد

پیش‌بینی خرید ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان مازندرانی

پیش‌بینی خرید ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان مازندرانی
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: براساس پیش بینی‌های سازمان جهاد کشاورزی انتظار می‌رود ۱۰۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان مازندرانی خریداری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سید محمد جعفری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان از امروز ۶ خرداد ماه در مازندران آغاز شد.

وی با بیان اینکه ۴۸ هزار و ۷۴۳ هکتار از زمین‌های استان امسال به کشت گندم اختصاص یافته است عنوان کرد: از این میزان ۲۵ هزار هکتار به صورت دیم و مابقی آبی است.

جعفری به نرخ خرید تضمینی گندم اشاره کرد و گفت: قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم امسال براساس ۲ درصد افت غیرمفید و ۴ درصد افت مفید ۱۳ هزار ریال تعیین شده است.

وی افزود: محموله‌های گندم فقط از کشاورزانی که نام آن‌ها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد خریداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور به تعداد مراکز پیش بینی شده جهت عملیاتی کردن فرآیند خرید سال زراعی جاری اشاره کرد و ادامه داد: ۳۰ مرکز از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری برای تحویل گندم از کشاورزان استان پیش بینی و تجهیز شده است که به تناسب و براساس میزان عرضه بازگشایی می‌شود.

وی گفت: سیلوی شهید میرزاپور نکا به عنوان اولین مرکز از امروز فرآیند خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه