اخبار داغ

نگاهی بر آپشن جدید سایپا برای پراید؛

نمایندگان مجلس لطفا اگر می توانید ترمز خودروسازان را بکشید

نمایندگان مجلس لطفا اگر می توانید ترمز خودروسازان را بکشید
سهم مردم استان کردستان از خودرو تنها دیدن خودروهای لوکسی است که از مرز کردستان به سمت عراق ترانسفر می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، در تازه‌ترین اقدام سایپا، زه بغل پراید از دایره قطعات خوردو خارج شد و به گروه اپشن‌های خودرو پیوست. درصورتیکه مشتریان بخواهند از زه بغل پراید بهره‌مند شوند، باید به صورت جداگانه در محل تحویل خودرو 37 هزار تومان بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

البته شاید خودروسازان شرکت سایپا به تازگی از ویژگی های منحصربفرد پراید در سوانح رانندگی مطلع شده اند که زه بغل آن را اضافه می بینند و می خواهند به صورت آپشن آن را به مردم تحمیل کنند.

,

در یک چنین شرایطی که خودروساز تنها شیشه اتومبیل را آپشن نکرده است ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی سکوت اختیار کرده اند و نسبت به اساسی ترین مسائل مردم بی تفاوت هستند.

,

بدون شک خودروی پراید ارزان ترین اتومبیلی است که یک ایرانی می تواند بخرد و در چنین شرایطی که اقتصاد و معیشت مردم نیازی به بازگویی ندارد خودروسازان نیز به دنبال سود بیشتر خود هستند و نه دولت و نه مجلس نمی توانند در برابر آنان بایستند.

,

تلخ تر از همه این مسائل ان است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان کردستان و در دیگر نقاط کرد نشین کشور که به خوبی از اوضاع اقتصادی مردمان شهر و دیار خود اطلاع دارند هنوز هم به دنبال تغییر ترکیب تیم ملی در جام جهانی هستند و نسبت به چنین مسائل یا بی اطلاع مانده اند و یا دلیلی برای صحبت کردن نمی بینند.

,

این در حالی است که سهم مردم استان کردستان از خودرو تنها دیدن خودروهای لوکسی است که از مرز کردستان به سمت عراق ترانسفر می شوند.

,

متاسفانه در شرایطی که دولتمردان کشور چشم بر حقایق جامعه خود بسته اند و گوش خود را از بحث های بی فایده ای چون برجام و ادامه مذاکرات پر کرده اند نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به فکر افزایش آرای خود در انتخابات اتی هستند و کسی به فکر نگرانی های معیشتی مردم و دغدغه های اجتماعی حاصل از ان نیست.

,

خودروهایی که با قیمتی کمتر از 10 میلیون تومان در کشورهای همسایه به فروش می رسند در ایران که محل تولید ان خودرو محسوب می شود با قیمتی گزاف به مردم تحمیل می گردند حال انکه این خودروها هیچ کدام دارای کیفیتی درخور و شایسته نمی باشد.

,

بها دادن بیش از حد دولت به شرکت های خودروسازی کشور زمینه ای را ایجاد کرده است که دیگر این شرکت ها را نه دولت و نه مجلس نمی توانند کنترل کنند و موتور تیغ زنی مردم در این شرکت ها دکمه خاموشی ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه