اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

میزان موفقیت دستگاه‌های اجرایی کسب رضایتمندی مردم است

میزان موفقیت دستگاه‌های اجرایی کسب رضایتمندی مردم است
استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به تحولات اخیر جهان روز قدس امسال با روزهای قدس دیگر متفاوت خواهد بود و از الان باید برنامه‌ریزی کنیم تا یک پیام محکم از حرکت امت اسلامی، اتحاد، همدلی و ایستادگی در برابر غاصبان فلسطین را به نمایش بگذاریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در چهارمین سفر رسمی خود به شهرستان چناران و در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، اظهار داشت: روز قدس امسال با توجه به تحولات اخیر جهان، به‌ویژه به خاک و خون کشیده شدن ۶۰ فلسطینی و کشته و مجروح شدن هزاران نفر در روز نکبت و انتقال سفارت آمریکا، با روزهای قدس دیگر متفاوت است و باید از الان برنامه‌ریزی کنیم که همگی برای روز قدس یک پیام محکم از حرکت امت اسلامی، از اتحاد، همدلی و ایستادگی در برابر غاصبان فلسطین مظلوم به نمایش گذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

 رشیدیان با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: امام خمینی رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری گفته‌اند که روی آمریکا نمی‌توان حساب کرد. آمریکا با خروج از برجام که یک معاهده بین‌المللی بود، باعث رسوایی و برملا شدن ماهیت عهدشکنی خود در دنیا شد.

,

 

,

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: در حال حاضر همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولان ضرورت دارد تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

,

 

,

وی افزود: افرادی می‌خواستند که جنگ و ناامنی را به داخل کشور بکشانند و ادعای بهار ایرانی داشتند لذا باید هوشیار باشیم و قدر نعمت امنیت را بدانیم.

,

 

,

رشیدیان در خصوص شعار سال نیز اظهار داشت: منظور از کالای ایرانی، صرفاً محصولات صنعتی و کشاورزی نیست بلکه خدمات را هم شامل می‌شود.

,

 

,

وی افزود: آنچه ما در دستگاه‌های دولتی ارائه می‌دهیم نیز شامل فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از کالای ایرانی می‌شود و باید سعی کنیم کیفیت خدمات خود را ارتقا دهیم.

,

 

,

وی در همین راستا عنوان کرد: میز خدمت حضوری و غیر حضوری باید در ادارات راه‌اندازی شود و به کاهش هزینه‌ها در دستگاه‌های دولتی و و مصرف آب برق گاز و غیره توجه جدی شود.

,

 

,

وی به سیاست‌های راهبردی استان در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: رونق تولید و اشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای امنیت پایدار و توسعه همه جانبه، ارتقاء خدمات دولت، ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی، گسترش مشارکت نظام مهندسی از جمله این راهبردها است.

,

 

,

رشیدیان ادامه داد: برای بحث اشتغال، اعتقاد داریم دولت دیگر نمی‌تواند برای خودش نیرو استخدام کند چون بنای دولت به کوچک شدن است. باید کاری کنیم که بخش خصوصی بتواند فضایی را ایجاد کند تا جوانان ما دغدغه اشتغال نداشته باشند.

,

 

,

استاندار خراسان رضوی افزود: باید زمینه فعالیت بیشتر بخش خصوصی را فراهم کنیم تا بخش خصوصی بتواند ظرفیت‌های خودش را از بالقوه به بالفعل تبدیل کند.

,

 

,

رشیدیان با تاکید بر اینکه کسی که روحیه خدمت به مردم را ندارد، نباید در دستگاه دولتی حضور داشته باشد، گفت: میزان موفقیت دستگاه‌های اجرایی کسب رضایتمندی مردم است.

,

 

,

وی در ادامه بیان داشت: مجمع مشورتی بانوان و جوانان، ظرفیت‌های بالایی دارند که مدیران می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

,

 

,

وی در ادامه به اهمیت بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری و مستحکم سازی منازل مسکونی روستاییان اشاره کرد و گفت: نوسازی ناوگان شهری و برون‌شهری باید به جد پیگیری شود.

,

 

,

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در سال ۹۷ بر اساس برش سال دوم برنامه باید ۷۳ هزار شغل ایجاد می‌کردیم اما با توجه به تعداد بیکاران ۱۱۰ هزار شغل در نظر گرفتیم و با سفر رئیس جمهور موظف شدیم این تعداد اشغال را با استفاده از توان بخش خصوصی بیشتر کنیم.

,

 

,

 وی خاطرنشان کرد: چناران باید به یک قطب گردشگری در استان تبدیل شود و زیرساخت‌های آن فراهم گردد تا رونقی برای تولید، اشتغال و کسب درامد در شهرستان ایجاد شود.

,

 

,

رشیدیان بابیان اینکه استانداری به دنبال این است که پروژه‌های عمرانی خود را به بخش خصوصی واگذار کند، گفت: بزرگراه مشهد – چناران- قوچان عملیات اجرایی آن شروع شده است و با اتمام آن ترافیک این حوزه کاهش می‌یابد.

,

 

,

استاندار خراسان رضوی اصلاح ورودی چناران بعد از کمربندی را مهم ارزیابی کرد و گفت: مشکلات فنی این بخش باید هرچه سریعتر برطرف شود.

,

 

,

وی در خصوص قطار شهری مشهد -گلبهار -چناران نیز عنوان داشت: قطار شهری مشهد گلبهار چناران مصوب شده است و در آن تردیدی نیست و مراحل تأمین اعتبار ریل‌گذاری آن در مراحل نهایی است.

,

 

,

وی همچنین بیان داشت: تعاونی‌های کم‌کار، مردم را بلاتکلیف نگه‌داشته‌اند. باید هر تعاونی که توانایی ندارد برخورد قانونی با آن صورت گیرد و تکلیف مردم روشن شود.

,

 

,

رشیدیان آب را یک مسئله اساسی در کشور دانست و گفت: باید یک نگاه ملی و فراگیر به موضوع آب داشته باشیم و اجازه دهیم که مسئولان برای این مسئله، ملی فکر کنند و تحت‌فشار مسائل محلی قرار نگیرند.

,

 

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه