اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف دارو‌های غیرمجاز در استان زنجان/ کامیون حامل قاچاق کالا در زنجان توقیف شد

کشف دارو‌های غیرمجاز در استان زنجان/ کامیون حامل قاچاق کالا در زنجان توقیف شد
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی خبر‌داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق شدند یک دستگاه کامیون بنز را در اتوبان زنجان- قزوین شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطر نشان کرد: ماموران با ایجاد ایست و بازرسی در این محورها یک دستگاه کامیون را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران پس از توقیف این خودرو در بازرسی از آن 119 هزارو 900 عدد انواع دارو غیر مجاز و قاچاق تعداد 538 لوازم بهداشتی و 16 هزارو 858 بسته شکلات خارجی قاچاق ، را کشف کردند.

,

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال است، گفت :متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

,

سردار آزادی با اشاره به تشدید مبارزه با قاچاق کالا گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد واین فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

,

کشف بیش از 159 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

,

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از 159 هزارو نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه پژو پارس توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ماهنشان خبر داد.

,

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ماهنشان موفق به توقیف محموله ای از سیگارتهای خارجی قاچاق شدند.

,

سردار آزادی افزود: ماموران حین کنترل خودرو های عبوری در محور دندی به یک دستگاه پژو پارس حامل کالای قاچاق مشکوک و در بازرسی از آن تعداد 159 هزارو 500 نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.

,

وی تصریح کرد: سودجویان قصد داشتند این تعداد سیگار قاچاق را که از طریق مبادی غیرقانونی وارد استان کرده بودند، به طور غیرمجاز در بازار داخلی به فروش برسانند،که ناکام ماندند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری دو متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه