اخبار داغ

چطور واقعا زندگی کنیم؟

چطور واقعا زندگی کنیم؟
همه ما زنده هستیم، می خوریم، می آشامیم، می خوابیم، بیدار می شویم و با دیگران تعامل داریم. اما آیا واقعا زندگی می کنیم و معنای زندگی واقعی را می دانیم؟ گاهی همه از زندگی کردن غافل هستیم و فقط کارهای تکراری را هر روز انجام می دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا   به نقل از برترین ها: همه ما زنده هستیم، می خوریم، می آشامیم، می خوابیم، بیدار می شویم و با دیگران تعامل داریم. اما آیا واقعا زندگی می کنیم و معنای زندگی واقعی را می دانیم؟ گاهی همه از زندگی کردن غافل هستیم و فقط کارهای تکراری را هر روز انجام می دهیم تا زنده بودن خود را به خود و دیگران ثابت کنیم.

برای درک بهتر همه جوانب زندگی ادامه مطلب را مطالعه کنید.

1. به همین امروز و اکنون فکر کنید. دیروز رفته و فقط تجربه ای از آن باقی مانده است. فردا نیز هنوز نیامده است و نگرانی در مورد آن بی مورد است.

2. همیشه مشکلات و هیجانات زندگی را در آغوش بکشید و از آنها نهراسید و فرار نکنید.

3. موفقیت ها و ایده های خوب خود را یادداشت کنید. همیشه به خود اعتماد به نفس بدهید.
 

, شبکه اطلاع رسانی دانا   , برترین ها:, برترین ها:,
,
, برای درک بهتر همه جوانب زندگی ادامه مطلب را مطالعه کنید. ,
,
,
,
,
,
,
,
, , ,
,

4. همه انسان ها را دوست داشته باشید. دوست داشتن دلیل نمی خواهد.

5. به خود عشق بورزید و برای احترام و رضایت خود تلاش کنید.

6. مردم و اطرافیان را آن طور که هستند بپذیرید و قبول کنید.

7. مهربان و مبادی آداب باشید.

8. صرف نظر از تفاوت ها دیگران را با همه وجود قبول داشته باشید. بدون توجه به عقاید هر فرد به او احترام بگذارید.

9.  به دیگران در هر سنی که هستند و هر گذشته ای که دارند احترام بگذارید و موقعیت های اجتماعی آنها را در نظر نگیرید.

10. به هیچ کس حسادت نکنید. حسادت باعث کم شدن خوشبختی می شود و هرگز زندگی کامل و عالی نیست و در هر زندگی کمی و کاستی هایی وجود دارد بنابراین به نقاط منفی تمرکز نکنید تا باعث شود به دیگران حسادت کنید.

11. برای خود هدف و آرزو تعیین کنید و برای محقق کردن آنها برنامه ریزی و تلاش کنید. هدف داشتن یکی از دلایل اصلی برای زندگی درست است زیرا رسیدن به آنها باعث رضایت و خوشبختی است.

12. در رابطه زناشویی، کاری یا اجتماعی همیشه مورد اعتماد باشید و خیانت نکنید.

13. واقع گرا باشید. اهداف و آرزوهای قابل دستیابی برای خود تعیین کنید و به خود فرصت بدهید. نقاط ضعف، مشکلات یا کمبودهای خود را کشف و آن را تا حد امکان برطرف کنید.

14. همیشه متعادل باشید. تفاوت میان خوب و بد را نشخیص دهید. سعی کنید خوبی ها و بدی ها را تحلیل کنید.

15. روی ذهن، فکر و رفتار خود کنترل داشته باشید. سعی کنید در مواقع نیاز آنها را تغییر دهید. حرف های دیگران را بشنوید و از آنها مشورت بگیرید ولی در آخر به حرف دل خود عمل کنید.

16. عادت کنید همیشه مثبت‌گرا باشید. کارهای مثبت انجام دهید و خواسته هایتان همه مثبت باشند.

17. در تصمیم گیری سرعت عمل داشته باشید اما در تغییر آنها کند عمل کنید. به قلب و دل خود گوش دهید. شما باید به خود اعتماد داشته باشید و بتوانید روی تصمیمات خود با همفکری دیگران تکیه کنید.

18. روی معنویات و روح تمرکز کنید و باعث آرامش ذهن خود شوید. در هفته چند بار مدیتیشن کنید.

19. خود را آزاد و رها کنید. اجازه ندهید تمایلات و اشتیاقات شما را در تملک خود بگیرند. همیشه تصمیمات درست بگیرید و به دنبال هوس های زودگذر موقعیت های اصلی زندگی خود را از دست ندهید.

20. همیشه لبخند بزنید. اگر لبخند کافی نیست، بخندید. برای این منظور اگر لازم است جوک و لطیفه پیدا کنید تا همیشه لبخند را به لب های شما بیاورد.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, , ,


21. نسبت به تغییرات انعطاف پذیر باشید و سفت و سخت بر موضع و تفکرات اشتباه خود پافشاری نکنید. گذشته ها را فراموش کنید و به اکنون بچسبید.

22. برای خود اهداف کوتاه مدت تعیین کنید که در عرض یک یا چند روز بتوانید آنها را انجام دهید. برنامه هایی همچون ملاقات با دوستان، بیرون یا سینما رفتن یا انجام دادن کارهای عقب افتاده.

23. اشتباهات خود و دیگران را ببخشید تا روحی آرام داشته باشید.

24. با خود و دوستان خود صادق باشید. حساب گر نباشید.

25. از شرایط و موقعیت های کنونی خود راضی باشید.

26. همیشه به دین و مذهب و نیروی واحد و برتر اعتقاد داشته باشید که شما را راهنمایی و هدایت می کند.

27. هدف تعیین کنید و در مسیر رسیدن به آن حرکت کنید. دست از تلاش برندارید. تنبلی نکنید. مطمئن باشید انسان می تواند هرکاری دوست دارد را انجام دهد. واقع گرا باشید و در جهت تحقق اهداف گام بردارید.

28. خودتان باشید. همیشه خودتان باشید تا دیگران نیز از شخصیت واقعی شما خوشحال باشند و خود شما را دوست داشته باشند.

29. وقتی ناراحت و شکست خورده هستید، دیگران را  سرزنش نکنید. از خود بپرسید چرا به خود اجازه می دهید ناراحت و ناراضی باشید؟ از اشتباه های خود درس بگیرید و آنها را در همان گذشته ها رها کنید.

30. هوش احساسی خود را تقویت کنید. همیشه در حال آموختن باشید و دست از یادگیری بر ندارید. دانش زیاد به هیچ کس آسیب نمی رساند.

از همین امروز تلاش کنید تا شاد زندگی کنید. اجازه ندهید مسایل ساده باعث عصبانیت، ناراحتی یا ناامیدی شما بشوند. تغییرات لازم را در خود به وجود بیاورید.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه