اخبار داغ

سومین مرحله طرح محله به محله در حجت آباد کردکوی برگزار شد+تصاویر

سومین مرحله طرح محله به محله در حجت آباد کردکوی برگزار شد+تصاویر
سومین مرحله از طرح محله به محله با هدف ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی – ایرانی و ایجاد نشاط اجتماعی خانوادگی در محلات مختلف کردکوی باحضور کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در محله حجت آباد کردکوی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛  این طرح با هدف ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی – ایرانی و ایجاد نشاط اجتماعی خانوادگی در محلات مختلف کردکوی هر ۲ هفته یکبار در روزهای چهارشنبه ۲ ساعت قبل از اذان مغرب برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی با بیان اینکه در هفته های اول با تاکید بر نقاط محروم شهرستان محله های لاله باغ (خیابان بندرترکمن) و نژادحسینی (پشت فرمانداری تا اطراف شرکت گاز) انتخاب شدند، افزود: در این ۲ مرحله از کودکان ۳ ساله تا جوانان و میان سالان و … از این برنامه استفاده کردند و برای هر سنی برنامه اختصاصی تعریف گردید.

,

اکثر برنامه در فضای باز برای بازیهای کودکان و نوجوانان برگزار می شود و در کنار این بخش تکیه یا مکانی برای حضور پزشک و مشاور فراهم می گردد.

,

کودک (قصه – شعر- نقاشی- کاردستی- قرآن – مسابقه و …)؛ مربی کودک جهت انتقال مفاهیم سبک زندگی و آموزش مفاهیم سبک زندگی اسلامی در قالب هنر و مسابقه برنامه هایی را برای کودکان زیر ۱۲ سال اجرا می کند و به همه کودکان نیز هدایایی اهدا می گردد.

,

مشاوره خانواده (ارائه خدمات رایگان مشاوره)؛ مشاور محترم با آمادگی مباحث روز و همچنین بروشورهای مفید از مشکلات شایع در خانواده ها به ارائه راهکارهای لازم برای زندگی سالم می پردازد.

,

طب سنتی(ارائه خدمات رایگان پزشکی)؛ پزشک محترم که از اعضای هیات علمی دانشگاه گلستان انتخاب می گردد به ارائه تدابیر تغذیه و پیشگیری از بیماری ها میپردازد و همچنین بروشورهای مفیدی در خصوص تدابیر فصل بهار و ماه رمضان توزیع می گردد.

,

نوجوان و جوان (مسابقات – مشاوره معرفتی – انگیزشی) حضور مربی و مشاوره- اجرای مسابقات از قبیل دارت، طناب کشی، مچ اندازی ، فوتبال دستی (این بازیها با هدف احیای بازیهای بومی بجای بازیهای خشن رایانه ای تعریف شده است) و معرفی کسب و کارها و کلاس های هدف و انگیزه و اهدای جوایز به نفرات برتر.

,

یکی از بخش های جذاب و دوست داشتنی این برنامه بخش سواد رسانه ای و بخش فضای مجازی که به آموزشهای سواد مجازی می پردازد، در این بخش امکان زیارت مجازی و ۳ بعدی امام رضا(ع) نیز فراهم شده است.

,

گفتنی است؛ این برنامه توسط شبکه جوانان رضوی در شهرستان کردکوی برگزار شد.

,

تصاویری از این برنامه:

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

عکاس: امیرحسین فیروزیان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه