اخبار داغ

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز؛

اگر مسئولان به مطالبات صنفی توجه می‌کردند شاهد اعتصاب کامیون‌داران نمی‌شدیم

اگر مسئولان به مطالبات صنفی توجه می‌کردند شاهد اعتصاب کامیون‌داران نمی‌شدیم
امام جمعه تبریز گفت: باید به مطالبات صنفی در اسرع وقت توجه شود تا قضیه به اعتصاب نکشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) به مطالبات صنفی کامیون‌داران آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: چنانچه به خواسته‌های اقشار مختلف صنفی به موقع‌ رسیدگی شود با چنین مسایلی روبرو نمی‌شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه کامیون‌داران وابستگی‌شان را به انقلاب بارها ثابت کرده‌اند، از هوشمندی کامیون‌داران تشکر کرد و بیان داشت: خوشبختانه این قشر خدوم جامعه اجازه سوءاستفاده به معاندان را ندادند و شرایط به حالت عادی بازگشت.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با اعلام اینه این شخصیت بزرگوار همواره بر حفظ انسجام ملی و استقلال کشور تاکید داشت، عنوان کرد: رهبر انقلاب نیز راه امام را ادامه دارد و در برابر تلاش بیگانگان برای سلطه بر کشور ایستاد.

,

وی دفاع از شرافت اسلام و اظهار همدردی با مستضعفان عالم را از دیگر ویژگی‌های شاخص رهبر کبیر انقلاب برشمرد و توضیح داد: ایشان در زمان تسخیر لانه جاسوسی رفتار ماندگاری را از خود به نمایش گذاشتند و همواره بر سیاست نه شرقی و نه غربی پایبند بودند ؛ تلاش‌های امام برای ایجاد اتحاد علیه رژیم صهیونیستی در ذهن‌ها ماندگار ماند.

,

امام جمعه تبریز خبر از برگزاری راهپیمایی روز قدس در جمعه هفته آینده داد و تصریح کرد: با درک درستی از زمان در این راهپیمایی شرکت‌ خواهیم کرد تا حمایت خود را از ملت بی‌دفاع فلسطین اعلام و پاسخ دندان شکنی به یاوه‌گویی آمریکایی‌ها دهیم.

,

وی به انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب بعد از رحلت امام خمینی(ره) اشاره و اظهار داشت: دشمنان می‌گفتند تا خمینی هست نمی‌توان کاری با انقلاب کرد اما بعد از رحلت ایشان نیز انتخاب بجا و شایسته امام خامنه‌ای نقشه‌های دشمنان را از هم پاشید، این کار خدا بود که امام خامنه‌ای از ترور طرح‌ریزی شده سلامت یابند تا انقلاب را با این اقتدار پیش ببرند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه طبق گزارشات مسئولان کارهای بزرگی برای حاشیه‌نشینی در تبریز در حال انجام است که در طول 10 سال اخیر بی‌سابقه است، به حضور اخیر خود نیز در منطقه ملازینال تبریز اشاره و خواهان حل مشکلات آنان توسط مسئولان شد.

,
,

وی ادامه داد: می‌توان با حذف برخی فرهنگ‌های غلط کمک حال فقرا شد، برای مثال هزینه‌های سنگین مراسم ختم مانند گل، ناهار و شام را می‌توان جایگزین کارهای خیر کرد.

,

امام جمعه تبریز در پایان صحبت‌های خود از شهروندان خواست جهت ارج نهادن به محیط زیست به مدت یک هفته از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه