اخبار داغ

کفاشیان:ته دلم تمدید قرارداد کی روش نیست/گودرزی گفت او کار شاقی نکرده است

کفاشیان:ته دلم تمدید قرارداد کی روش نیست/گودرزی گفت او کار شاقی نکرده است
رییس فدراسیون فوتبال گفت:اگر نتیجه نگیریم بیشترین حملات به من خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،علی کفاشیان دوشنبه شب در برنامه 90 درباره اینکه آیا موافق ادامه حضور کی روش در تیم ملی است یا نه عنوان کرد:بله،من از اول موافق بودم.خیلی جدی موافق این بحث بودم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی درباره نگرانی ها نسبت به اینکه تیم ملی در فاصله 4 ماه مانده به جام ملت های آسیا مربی ندارد خاطرنشان کرد:قرار شد کی روش در پرتغال اردوی اول ما را برنامه ریزی کند و تیم های ما را برنامه ریزی کند.ما نگرانی درباره تیم ملی نداریم.10 روز در مهر ماه اردو داریم.10 روز در آبان داریم.18 روز هم در آذر اردو داریم.یک بازی تدارکاتی هم آبان با کره جنوبی داریم.نگران این نیستیم که اردو شروع شود و مربی نیست.

,

رییس فدراسیون فوتبال درباره روند مذاکرات صورت گرفته با کی روش گفت:کی روش اساسا سخت مذاکره است.او قبل از جام جهانی گفت که می خواهد تمدید کند.ما تصمیم داشتیم پس از نتایج تیم ملی در جام جهانی با کی روش صحبت کنیم.واقعیت این است که می خواستیم نتایج او را در جام جهانی ببینیم.او هم از این موضوع کمی ناراحت بود.بعد از جام جهانی صحبت با هیات رییسه و کارشناسان این بود که تمدید شود.

,

کفاشیان افزود:کی روش پس از جام جهانی گفت سریع پیشنهاد بدهید.ما گفتیم حاضریم با این قرارداد امضا کنیم و پاداش هم بابت اول،دوم و سومی در جام ملت ها می گذاریم.بعد هم مربی ایرانی را باید بگذاریم و رقم قرارداد دو میلیون و پانصد هزار دلار بیشتر نشود.

,

وی ادامه داد:ما سر اصل بحث قرارداد حرف نداریم.بحث مبلغ هم حرفی نداریم.یک سری بحث های حقوقی بود.مثل اینکه بهره تعلق بگیرد که او را قانع کردیم.پس از 4،5 جلسه به بحث فسخ قرارداد رسیدیم.ما سه مقطع را تعریف  کردیم.اول همان جام ملت ها که اگر تیم نتیجه نگیرد خودش هم نمی تواند کار کند.دوم پس از جام ملت ها تا مقدماتی جام جهانی و بعد  موفقیت در  مقدماتی جام جهانی.بعد از آن در بحث مبلغ خسارت با کی روش به مشکل خوردیم.

,

کفاشیان درباره اینکه آیا با کی روش پیش قرارداد امضا کرده است گفت:ما پیش قرارداد امضا نکردیم.اگر قرارداد امضا نشود هیچ رقمی نباید پرداخت کنیم.نوشتار حقوقی قرارداد کمی مشکل داشت که آن هم اصلاح شد.این بحث ها بود که سر قرارداد به مشکل خوردیم که باید فکر کنیم.البته هنوز بحث ادامه دارد.همین دیروز کی روش اس ام اس زد که باشگاهها را در پرتغال چه کنم گفتم انجام بده.

,

وی تاکید کرد:بحث دیگر مسائل مالی است.4 سال پیش مبلغ قرارداد کی روش و دستیارانش دو میلیارد و پانصد میلیون بود.آن زمان دولت حمایت کرد.الان 8 میلیارد قراردادش می شود.کی روش هم عادتی دارد که بهترین را می خواهد و اردوی ایران را اصلا قبول ندارد و اردوی اروپا می خواهد.نمی گویم نمی توانیم پول کی روش را بدهیم می توانیم ولی فوتبال کشور را باید کنترل کنیم.تیم های دیگر ملی داریم.تیم امید را داریم و تیم های بانوان را داریم.

,

رییس فدراسیون فوتبال افزود:ما کل هزینه تیم ملی را در جام جهانی درآوردیم و پول خوبی از فیفا می گیریم اما من رییس فدراسیون فردا اگر نتیجه نگیریم 90 درصد حملات به من است.گودرزی روز اول گفت که من حمایت می کنم ولی نهادهای دیگر گفتند که ما قرارداد کی روش را می بینیم.

,

وی درباره اینکه شاید با زمان بازی کرد و وزیر ورزش هم مخالف تمدید قرارداد کی روش بود بیان داشت:گودرزی یک ورزشی خالص است و سیاسی حرف نمی زند.او نظرش همین بود و الان هم هست.او می گفت کی روش کار شاقی نکرد و افراد دیگری هم هستند.

,

کفاشیان درباره اینکه ته دل کفاشیان همین بود که کی روش ماندگار نشود اظهار داشت:بله،ته دل من این نبود ولی من می بینم صلاح فوتبال چیست.می بینم 8 میلیارد می خواهم به کی روش بدهم خب 1 میلیارد به یک مربی می دهم و بقیه اش را برای توسعه فوتبال می دهم.با این وجود به احترام مردم این کار را می کنم ولی اگر یک شکست بیاوریم کلی مورد حمله قرار می گیرم.فکر می کنم اگر این پول را خرج توسعه فوتبال کنیم بهتر است.

,

وی درباره اینکه با توجه به اینکه دلش با قرارداد کی روش نیست شاید نمی خواهد این قرارداد تمدید شود گفت:کی روش خودش می گوید واقعیت چیست.قرارداد باید شفاف باشد و ارگان های مختلف از من می خواهند من بتوانم دفاع کنم.من به خاطر مردم می خواهم قرارداد کی روش تمدید شود.البته من نظر شخصی ام را گفتم.تمدید قرارداد کی روش اتفاق خوبی است.او باید بیشتر همراه شود.هر مربی الان بیاید وقت خوبی تا جام ملت ها ندارد.

,

کفاشیان افزود: اخلاق ها فرق می کند.وینگادا هم پرتغالی است این قدر با دستیارانش صمیمی است.کی روش فرق می کند.او کارش درست است که از الان دنبال اردو است.روش کی روش سفت بودن و محکم بودن است.او از الان به فکر اردوی پرتغال است.از الان صحبت کرده که استرالیا چه خبر است.آن برخوردهای تند کی روش و اینکه خودش می برد و مشورت نمی کند باعث می شود اطرافیان ناراحت شوند.این روش را دستیاران کی روش نمی پسندند. مردم دو بار به خاطر فوتبال شادی کردند.آیا ارزش ندارد به تیم ملی کمک کنیم.

,

رییس فدراسیون فوتبال گفت:چون ما با کی روش حرف زدیم حتما پای این قرارداد می ایستیم.قرارداد را برای کی روش می فرستیم.

,

کفاشیان درباره اینکه آیا وزارت ورزش خواهان برکناری شجاعی،نبی و آیت اللهی شده است تصریح کرد:این استنباطهای شجاعی بوده است.مشورت ندادند.نگفتند نباشند.شجاعی این روزها گلایه مند است.هاراگیری شاید ولی قربانی نمی کنیم.وزارت ورزش از عملکرد بانوان راضی نبود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه