اخبار داغ

نگارخانه ماهور چناران به بهره‌برداری رسید

نگارخانه ماهور چناران به بهره‌برداری رسید
آیین گشایش اولین نگارخانه شهر چناران تحت عنوان نگارخانه ماهور، در بوستان ملت این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، اولین نگارخانه شهر چناران تحت عنوان نگارخانه ماهور با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان چناران به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,


هادی بارویی، شهردار چناران در آیین گشایش این مرکز فرهنگی اظهار داشت: این نگارخانه به‌عنوان اولین نگارخانه شهر چناران با مساحت 113 مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 1 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این قبیل مراکز در سطح شهرمان توسعه پیدا خواهد کرد.

,
,


وی افزود: مجموعه آثار فاخر هنرمندان شهرستان چناران در این نگارخانه در معرض دید عموم شهروندان گذاشته می‌شود و فرصتی خواهد بود تا گوشه‌ای از هنر و استعداد این عزیزان به نمایش عمومی درآید.

,
,


وی بیان کرد: خلأ این فضا به‌درستی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر احساس شد و بعد از انتقال آن به شهرداری، هم‌اینک شاهد گشایش این نگارخانه هستیم.

,
,


حسین سپهری، رئیس شورای اسلامی شهر چناران نیز در آیین بهره‌برداری از این نگارخانه گفت: جایگاه هنر و هنرمندان بخشی از هویت شهر چناران است و ساخت و راه‌اندازی این نگارخانه قطعاً در انتقال هنر و مسائل فرهنگی به سایر شهروندان نقش بسزایی ایفا می‌کند.

,
,


وی اظهار داشت: با توجه به استقبال بسیار خوب خانواده‌های چنارانی از بوستان ملت از طریق این نگارخانه و با نمایش آثار هنری هنرمندان این شهرستان می‌توان بخشی از اوقات فراغت مردم شهر را پر نمود، ضمن این‌که از این طریق شناخت شهروندان از مسائل هنری بیشتر می‌شود.

,
,

 

,

رئیس شورای اسلامی شهر چناران ادامه داد: وجود این نگارخانه زمینه‌ای خواهد بود تا سایر مردم نیز به سمت هنر و مسائل هنری سوق پیدا کنند.

,


لازم به ذکر است ساعات کار این نگارخانه صبح‌ها از ساعت 10 الی 13 و بعدازظهرها از ساعت 16 الی 19 خواهد بود.

,
,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه