اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) ‌همدان پیش بینی کرد:

شرکت 45 هزار نفر در اردوهای جهادی استان

شرکت 45 هزار نفر در اردوهای جهادی استان
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) ‌همدان با اشاره به پیش بینی شرکت 45 هزار نفر در اردوهای جهادی استان، گفت: می‌طلبد که دولت بخشی از پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم را به سازمان بسیج سازندگی بسپارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،شهرام صادقی ظهر امروز در ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی و هجرت اسدآباد، با اشاره به اینکه پارسال 40 هزار نفر در سطح استان همدان در گروه‌های جهادی شرکت داشتند، اظهار کرد: امسال پیش بینی می شود که این تعداد به 45 هزار نفر برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی گفت: در سال گذشته 150 پروژه عمرانی در سطح استان توسط بسیج سازندگی و در اردوهای جهادی اجرا شده است.

,

اجرای 150 پروژه عمرانی در قالب اردوهای جهادی

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) ‌همدان با بیان اینکه اعتبارات اردوهای جهادی در بخش عمرانی، فرهنگی از سوی بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم تأمین می‌شود که البته امسال این اعتبارات محدود است، گفت: دو سال گذشته اعتبارات خوبی در این زمینه وجود داش و کارهای بزرگی انجام می‌شد.

,

وی تصریح کرد: انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی پروژه هایی را در مناطق محروم در حال انجام دارند و پیمانکار تمایلی برای تکمیل آن ندارد را به این سازمان و اردوهای جهادی بسپارند که با هزینه کمتر اجرایی شود.

,

دستگاه های اجرایی پروژه های نیمه تمام خود را به سازندگی بسپارند

,

صادقی گفت: خدمت در مناطق محروم محرومیت زدایی از استان یک افتخار برای بسیجیان در اردوهای جهادی و سازمان بسیج سازندگی است.

,

وی در خصوص حوزه اقتصاد مقاومتی نیز گفت: در این حوزه نیز برنامه سازمان پرداخت تسهیلات برای ایجاد واحدهای زودبازده و مشاغل خانگی است که در دو بخش کشاورزی و صنابع تبدیلی برای اسدآباد قابل پیگیری است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) ‌همدان گفت: انتظار می شود که دولت در پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصادی مقاومتی که از سوی سازمان معرفی می‌شود، بهتر اقدام کند.

,

تسهیلات اشتغال روستایی دو برابر شد

,

فرماندار اسدآباد هم با اشاره به اینکه اردوهای جهادی رنگ و بوی فرهنگی دارد، اظهار کرد: فعالیت دانشحویی و دانش آموزی در این رادوها با روحیه لطیفی که دارند، یک نقطه مثبت است.

,

کریم حمیدوند با اشاره به اینکه کل اعتبارات شهرستان اسدآباد حدود 22 میلیارد تومان است، گفت: دستگاه‌های اجرایی و بخشداران موظفند که پروزه های خرد تکمیل نشده را به این سازمان در قالب اردوهای جهادی واگذار کنند تا کار بهتر و زودتر پیش برود.

,

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغالزایی در توسعه روستایی به مبلغ 8 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که این میزان به دو برابر رسیده است، گفت: البته برای تهسیلاتی که به تازگی اعلام شده است، فرصت 45 روزه ای داده شده است.

,

پرداخت 600 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال گذشته

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با اشاره به پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال گذشته گفت: پارسال 600 میلیون تومان تسهیلات به 120 نفر از افراد پرداخت شده است.

,

حسن مرادی تصریح کرد: از جمله طرح هایی اقتصاد مقاومتی که اجرا شد، ایجاد کارگاه‌های میوه خشک کنی بود.

,

وی همچنین افزود: در راستای اجرای طر های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال نیز 1440 نفر در این شهرستان اموزش داده شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه