اخبار داغ

علوی: شورای سنندج، موفقیت شوراهای استان‌های دیگر را الگوی خود قرار دهد/ حمایت من از آخوندی بازی برد برد برای شخص وزیر و استان کردستان بود

علوی: شورای سنندج، موفقیت شوراهای استان‌های دیگر را الگوی خود قرار دهد/ حمایت من از آخوندی بازی برد برد برای شخص وزیر و استان کردستان بود
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه شورا و شهردای سنندج با وجود اوضاع نامناسب بودجه و اعتبار تلاش های خوبی در این مدت داشته اند اما کافی نیست و باید موفقیت شوراهای استان های دیگر را الگوی خود قرار دهند و ببینند آنها چکار کرده‌اند که موفق بوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سید احسن علوی بعدازظهر امروز در دیدار با شهردار، فرماندار و اعضای شورا شهر سنندج، عنوان کرد: کردستان خیلی سیاست‌زده شده و این سیاسی کاری ها فضای اقدام و کار عملیاتی را از کردستان گرفته و موجب ایجاد چند دستگی سیاسی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: مجموعه شورا و شهردای سنندج با وجود اوضاع نامناسب بودجه و اعتبار تلاش های خوبی در این مدت داشته اند اما کافی نیست و باید موفقیت شوراهای استان های دیگر را الگوی خود قرار دهند و ببینند آنها چکار کرده‌اند که موفق بوده‌اند.

,

 

,

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متأسفانه رویکردهای تنگ نظرانه ادارات دولتی در استان کردستان موجب شده که بعضاً قوانین به درستی انجام نشود و این خود آسیب است!

,

 

,

علوی ادامه داد: در مسیر برجام و موضوعاتی همچون  AFTF مشکلات اقتصادی زیادی دامن‌گیر کشور شده و اکنون خزانه دولت با کسری سه میلیارد دلاری مواجه است.

,

 

,

وی گریزی به عملکرد وزیر راه و شهرسازی و بحث استیضاح او زد و گفت: این من بودم که نظر اکثر نمایندگان حتی فردی مانند آقای کواکبیان را برگرداندم تا به آخوندی اعتماد دوبازه کنند و همین موضوع باعث شد که وزیر راه و شهرسازی بودجه های خوبی برای پروژه های عمرانی استان کردستان اختصاص دهد اما متأسفانه برخی از همکاران بنده در مجلس از این موضوع سوء استفاده سیاسی کردند و بنده را برای این کار بازخواست می‌کنند اما در واقع این حمایت بنده، بازی برد برد برای شخص وزیر و استان کردستان بود.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه باید کردستان را از گردونه کشمکش‌های سیاسی نجات بدهیم به موضوع سهم آب کردستان اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که مجمع نمایندگان استان با شخص وزیر داشت قرار بر این است سهم بیشتری از منابع آبی استان کردستان به آن داده شود و در همین رابطه بعد از ماه مبارک رمضان مسؤولان وزرات نیرو برای بررسی موضوع به کردستان سفر خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه