اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور اعلام کرد

افزایش ترافیک در محورهای منتهی به حرم امام(ره)/ ترافیک سنگین در اغلب مقاطع جاده‌های هراز و کندوان

افزایش ترافیک در محورهای منتهی به حرم امام(ره)/ ترافیک سنگین در اغلب مقاطع جاده‌های هراز و کندوان
رئیس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور با اشاره به ترافیک سنگین در اغلب مقاطع محورهای هراز و کندوان گفت: روز جمعه به عنوان آخرین روز تعطیلات، موج برگشت مسافران با شدت زیادی آغاز و پیش‌بینی می‌شود جمعه پرترددترین روز هفته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ‌پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی اکبر آشوری با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات پیش رو و ایام ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی مستقر در جاده‌های کشور، موج خروج از شهرها آغاز شده است و شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و سنگین در اغلب قطعات محور هراز و کندوان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه ,

وی ادامه داد: ترافیک در محور چلاو-نارنجستان و برخی نقاط در مسیر جنوب به شمال محور کندوان به صورت سنگین مشاهده می‌شود.

,

آشوری افزود: به لحاظ جوی نیز در برخی محورهای استان‌های اردبیل، البرز، تهران، خراسان رضوی، زنجان، ‌سمنان، قم، لرستان، مرکزی و گیلان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم؛ همچنین پدیده مه گرفتگی در ارتفاعات اغلب محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، اردبیل و مازندران دیده می‌شود.

,

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور‌ ادامه داد: روز جمعه به عنوان آخرین روز تعطیلات، موج برگشت با شدت بسیار زیادی آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌شود جمعه پر تردد‌ترین روز هفته باشد.

,

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور با توجه به ایام 14 و 15 خرداد ماه، بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود محورهای ورودی به شهر مشهد در استان‌ خراسان رضوی و شهر قم ترافیک حجیمی برخوردار شوند‌.

,

آشوری اضافه کرد: ترافیک به سمت تهران برای حضور در مراسم 14 و 15 خرداد با افزایش مواجه می‌شود و آزادراه تهران‌–قم متأثر از این ترافیک خواهد بود.

,

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور از هم‌وطنان درخواست کرد: نسبت به زمان سفر خود مدیریت کرده و با دریافت اطلاعات از سامانه جامع 141 شامل تلفن گویا و شبانه روزی 141‌، اپلیکیشن 141‌، سایت‌ www 141.ir همچنین سامانه پیام کوتاه 1000141 با اطمینان خاطر و آگاهی از وضعیت راه‌ها مسافرت کرده و بازگشت از سفر خود را با توجه به شرایط ترافیکی راه ها تنظیم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه