اخبار داغ

محسنی اژه ای:

عده ای از مدعیان، باعث خون دل رهبری شده اند/هرکس بخواهد در مقابل اصل نظام بایستد باید فدای نظام شود

عده ای از مدعیان، باعث خون دل رهبری شده اند/هرکس بخواهد در مقابل اصل نظام بایستد باید فدای نظام شود
معاون اول قوه قضائیه با اذعان به اینکه امروزمی بینیم کسانی که داعیه دار هستند با دشمنان هم دست شده اند عنوان کرد: دیروز امام ما از این ها لطمه خورد و امروز رهبری ازهمین ها خون دل می خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،حجت الاسلام و المسلمین غلام حسین محسنی اژه ای شامگاه دیروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که با حضور مسئولین و مردم ولایت مدار همدان در حسینیه امام  برگزار شد با بیان اینکه؛ ماه رمضان ماهی است که خداوند خوان پربرکتش را برای بندگانش گسترده است،گفت: اگر از عنایات این ماه استفاده نکنیم خسران زده خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی درادامه سخنان خود با اذعان به اینکه علی(ع) آیینه حق، امام رئوف،خیر خواه مردم ،طرفداران محرومین،عالم به زمین و زمان و آسمان بود، اظهار کرد: چه شده است انسانیت را که نمی تواند علی(ع) را تحمل کند وچه کسی از وجود ایشان متضرر می شود که باید دستورترور علی  را که محور حق است صادر نماید؟!

,

 

,

محسنی اژه ای افزود: امید آن می رود روزی زمانی نرسد که ما نیز به خاطر مطامع دنیا به ولایت پشت کنیم و از ولایت فقیه دست بر داریم و در مقابل او بیاستیم.

,

 

,

وی در ادامه  سخنان خود با طرح این سوال که چرا باید پس از گذشت سی سال همچنان یاد امام را زنده نگه داریم، اظهارکرد: قرآن نسبت به برخی از مباحث به طرق مختلف موضوع را مورد تاکید قرار داده  و این به این دلیل است که بشر از مسائل مهم عبرت و درس بگیرد.

,

 

,

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه به بیان ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی اشاره و عنوان کرد: امام خمینی پس از ائمه معصومین یکی از شخصیت های ممتاز تاریخ می باشند و چنین شخصیتی باید به همگان شناسانده شود.

,

 

,

وی تصریح کرد:امام خمینی شخصیتی بود که در عصر حاضر بی نظیر بودو ایشان با این عظمت نباید فراموش شوند و همه باید با ایشان آشنا شوند.

,

 

,

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه امام یک انسان به معنای واقعی موحد بود، خاطرنشان کرد:ایشان به درستی اسلام ناب را شناخته بود و همه وجودش را از جوانی برای تحقق آرمانهای اسلامی به کار گرفت.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه امام با توکل بر خدا و توحید خالصش از همان زمان جوانی هدفمند،آرمانهای الهی را پیگیری نمود و هرگز به دنبال تشکیل حزب ،درآمد مالی عده و عده نبودگفت: بنیان گذار کبیر انقلاب در این مسیر یک روش ممتاز داشت و فرمود خدا خالق همه هستی است و همه جهان هستی در سیطره اوست و حرکت از من و نتیجه از اوست.

,

 

,

وی با بیان اینکه امام، اطاعات از خدا،پیامبر،ائمه معصومین را به منظور تحقق آرمانهای الهی  برای خود هدف خود قرار داد ه بود،خاطرنشان کرد: ایشان همواره عنوان کردند که" ما مامور به انجام تکیلف هستیم و نتیجه را خدا باید مترتب نماید."

,

 

,

محسنی اژه ای با بیان اینکه امام با توکل بر خدا از هیچ چیز غیر ازخدا نمی هراسید گفت:، هیچ چیز غیر از خدا به چشم ایشان نمی آمد و خدا آنچنان در وجود امام جریان پیدا کرده بود که به هیچ چیز توجه نمی کرد.

,

 

,

وی با اذعان به اینکه در آن برهه از زمان،آن کسانی که منافعشان به خاطر سخنان امام به خطر می افتاد شروع به مقابله با  امام کردند گفت: در آن زمان امام اعلام کرد که اگر هیچ کس با من همراه نباشد آنچه که رضای خدا باشد را عملی خواهم کرد.

,

 

,

حجت الاسلام محسنی اژه ای با اشاره به جریان تبعید امام به خارج از کشورنیز،گفت:امام  خمینی (ره)را به خارج از کشور تبعید کردندو چهارده سال در این شرایط سپری شد، اما ذره ای در استقامت و مجاهدت امام خدشه ای وارد نشد.

,

 

,

وی با اذعان به اینکه آتشی که  در آن زمان آمریکا ،اسرائیل و بعضا کشورهای غربی و شرقی فراهم کرده بودند از آتش نمرود برای ابراهیم(ع) کمتر نبود،گفت: امام یکه و تنها با شعار نه شرقی و غربی در مقابل همه زیاده خواهان و تشکیلات ایستاد.

,

 

,

محسنی اژه ای با بیان اینکه امام خمینی(ره) با توکل بر خدا، اعتماد به نفس و کمک مردم همانند موسی در مقابل فرعون و همانند رسول اکرم در مقابل قدرت استکباری حجاز ایستاد،عنوان کرد: در یک بره از زمان امام اعلام کرد"اگر خمینی را دار بزنند من این توافق را نمی پذیرم و این همان امام همه مسلمین و آزادیخواهان بود و به همین علت باید یاد ایشان را گرامی بداریم.

,

 

,

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره)حتی یک لحظه در مقابل قدرت استکباری نهراسید،خاطرنشان کرد: امام با همان خطاب و فریاد با پهلوی روبه رو شدو اعلام کرد که دولت تعیین می کند.

,

 

,

محسنی اژه ای همچنین یادآورشد:امام خمینی به همه ما آموخت در مقابل قدرت خدا هیچ قدرتی ارزشمند نیست و نباید به دشمن اعتماد کرد آنچه که مکرر توسط رهبری اعلام میشود.

,

 

,

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه رهبری بارها تاکید کردند که به ترفند ها و چهرهای منافقانه و تزویرها هوشیار باشید تا سرتان کلاه نرود،گفت: رهبری امروز به مردم و مسئولین تاکید می کنند به دست چدنی پشت دست مخملی توجه داشته باشید که اگر اعتماد کنید این دست چدنی آنچنان به سر و صورت شما می خورد که شما را مجروح می کند و از پا در می آورد.

,

 

,

وی افزود: ایشان تاکید کردند که به این لبخند ها در این مذاکرات دلخوش نکنید چراکه این دشمنان با عفت دین و ماهیت شما مسئله دارند و هر روز یک چیزی را بهانه می کنند.

,

 

,

غلام حسین محسنی اژه ای با بیان اینکه رهبری عنوان کردند که به این لبخندهاو ظاهر سازی ها اعتماد نکنید اظهار کرد: امام همتشان را بر این داشتند تا چهره های دنیا طلب را رصد ، افشا و به مردم نشان دهند و به مردم توصیه می کردند که از توطئه های دشمن غافل نشوید.

,

 

,

وی با اذعان به اینکه امروزمی بینیم کسانی که داعیه دار هستند با دشمنان هم دست شده اند عنوان کرد: دیروز امام ما از این ها لطمه خورد و امروز رهبر ما ازهمین ها این ها خون دل می خورد.

,

 

,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امروز ناگزیر به صبر می باشند گفت:امام عزیز به ما یاد داد حفظ نظام ازاوجب واجبات است و هرکسی که بخواهد در مقابل اصل نظام قرار گیرد باید فدای نظام شود.

,

 

,

سخنگوی قوه قضائیه عنوان کرد:امروز رهبری با همان صلابت امام ایستاده و این همان چیزی است که دشمن را ناراحت کرده و امام امروز ما در مقابل حق حاضر نیست کوتاه بیاید.

,

 

,

وی تصریح کرد:امام به ما یاد داد که همه و همه از صدر تا ذیل همه در مقابل قانون تسلیم باشیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: امروز برخی از مدعیان دو آتیشه در مقابل قانون می ایستند و می گویند ما قانون را قبول نداریم.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه،اینکه بگوییم قانون را قبول نداریم  بدعت است و باید دانست که  قانون اساسی سازو کاری را تعیین کرده است گفت: رکن اساسی مکتب سیاسی امام ولایت فقیه است و تا زمانی که این امت پشت سر ولایت فقیه باشند هیچ آسیبی به این کشور نمی رسد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد:ارزش های امم،امروزهمان ارزش های مقام معظم رهبری است و امروز دشمن میخواهد امت و امام را از هم جدا کند.

,

 

,

وی همچنین تصریح کرد: انچه و امروزرهبری به دنبال روحیه انقلابی است به این دلیل است که دشمن میخواهد القا کند که دوران انقلاب گذشته است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه