اخبار داغ

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر خبر داد؛

49 درصد رشد فروش و ارز آوری میلیاردی گل گهر در دو ماهه ابتدای سال 97/صادرات گندله به ۱۰۸ هزار تن رسید

49 درصد رشد فروش و ارز آوری میلیاردی گل گهر در دو ماهه ابتدای سال 97/صادرات گندله به ۱۰۸ هزار تن رسید
حلوایی پور گفت : با وجود عوارض صادراتی ۱۵ درصد بر محصول گندله اما شرکت گل گهر در ۲ ماهه اول امسال بالغ بر ۱۰۸ هزار تن گندله صادر کرده است که مبلغ فروش این شرکت در مدت ۲ ماهه سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر حلوایی پور در گفتگو با راه آرمان در خصوص تولیدات گل گهر نسبت  به موقعیت مشابه در سال گذشته  ، گفت : با وجود عوارض صادراتی ۱۵ درصد بر محصول گندله اما شرکت گل گهر در ۲ ماهه اول امسال بالغ بر ۱۰۸ هزار تن گندله صادر کرده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابوذر حلوایی پور در گفتگو با , راه آرمان, راه آرمان,  در خصوص تولیدات گل گهر نسبت  به موقعیت مشابه در سال گذشته  ، گفت : با وجود عوارض صادراتی ۱۵ درصد بر محصول گندله اما شرکت گل گهر در ۲ ماهه اول امسال بالغ بر ۱۰۸ هزار تن گندله صادر کرده است .,

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این واحد تولیدی ادامه داد :  شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در ۲ ماهه نخست سال مالی ۹۷ نزدیک به ۵ میلیون تن کنسانتره و گندله تولید کرد و ارزش فروش محصولات آن به یک هزار و ۶۵ میلیارد تومان رسید گرچه در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین افت تولید و فروش هم در بخش کنسانتره و گندله را تجربه کرده است .

,

وی تصریح کرد : گل گهر در دو ماهه اول سال جاری درمجموع ۴ میلیون و ۹۸۲ هزار تن گندله و کنسانتره تولید کرد ه است که از این میزان ۲ میلیون و ۸۳۴ هزار تن کنسانتره و مابقی گندله بوده است.

,

حلوایی پور تاکید کرد : گل گهر در مدت مذکور ۱۹۲ هزار تن کنسانتره داخلی، ۱۲۷ هزار تن کنسانتره صادراتی، ۲ میلیون و ۱۲۵ هزار تن گندله داخلی و ۱۰۸ هزار تن گندله صادراتی فروخته است که ارزش کل این موارد ۱۰۶۵ میلیارد تومان بود.

,

مدیر روابط عمومی گل گهر در پایان خاطر نشان کرد  : شرکت معدنی و صنعتی  گل گهر در اردیبهشت ماه 1397 میزان  ۵۲۱ میلیارد تومان فروش محصول داشت که عمده آن گندله داخلی بوده است و  مبلغ فروش این شرکت در مدت ۲ ماهه سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد رشد داشته است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه