اخبار داغ

اجرای طرح همای رحمت؛ همزمان با ماه مبارک رمضان

اجرای طرح همای رحمت؛ همزمان با ماه مبارک رمضان
رئیس جمعیت هلال احمر ملایر از اجرای طرح همای رحمت در ملایر همزمان با ماه رمضان در راستای دستگیری از نیازمندان شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن آبخو در گفت‌وگو با خبرنگار نافع،در رابطه با طرح مذکوراظهار کرد: با توجه به اجرای طرح‌ها و اقدامات بشر دوستانه هلال احمر در کشور همواره هلال احمر توانسته است در ابن راستا طی سالهای گذشته موفق عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی یکی از طرح های هلال احمر را در ماه مبارک رمضان طرح همای رحمت دانست و گفت: در این طرح که با کمک و حمایت خیران صورت می‌گیرد هلال احمر با اهدای سبدهای غذایی و برپایی سفره های مهربانی برای زدودن غبار محرومیت از زندگی نیازمندان در ماه مبارک رمضان این طرح را اجرا می‌کند.

,

 

,

وی افزود:این برنامه بشر دوستانه با تأسی از سیره امیر المومنین حضرت علی (ع) توسط خیران و نیکوکاران ، داوطلبان طول ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا در می‌آید.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر تصریح کرد: شیوه های مشارکت خیرین و نیکوکاران مهرورز به صورت اهدا و توزیع کمک های غیر نقدی شامل مواد غذایی و برپایی سفره های افطاری جهت نیازمندان روزه دار است.

,

 

,

آبخو گفت: در این برنامه با جذب کمک های نقدی و غیر نقدی سبدهای غذایی بسته بندی شده و شبانه با تاسی از سیره امیرالمومنین (ع) و با کمک از وسایل نقلیه داوطلبان شبانه به درب منازل نیازمندان برده و با حفظ کرامت آنها این سبدها اهداء می شود .

,

 

,

وی با بیان اینکه امسال نیز این طرح در شهرستان ملایر در حال انجام است گفت: با توجه یه تعهدات خیران تا کنون تعدای سبد غذایی بین افرا دد شناسایی شده توزیع شده و ما بقی نیز تا پایان ماه رمضان انجام می شود.

,

 

,

وی گفت: سبدهای غذایی توزیع شده شامل برنج گوشت، ماکارونی ، پنیر ، حبوبات، قند شکر، تن ماهی و تقریبا به قیمت 110 تا 120 هزار تومان برای هر سبد غذایی بوده است. وی گفت: همچنین طبق تهدات صورت گرفته خیران یک 500 نفر اطعام دهی در ماه رمضان انجام شده و قرار است تعداد یک هزار نفر دیگر نیز تا پایان ماه رمضان توسط خیران انجام شود.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر یادآور شد: با توجه به جشن گلریزان طرح همای رحمت در استان خیران ملایری مبالغی بالغ بریکصد میلیون تومان در قالب کمکهای نقدی و غیر نقدی را تعهد کردند که میزانی از این تعهدات انجام شده و ما بقی نیز امیدواریم تا پایان ماه رمضان انجام شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه