اخبار داغ

مسئولین استان کرمان تأکید کردند؛

دفاع از کیان اسلام با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس/حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف فردی و شرعی است

دفاع از کیان اسلام با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس/حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف فردی و شرعی است
در آستانه فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با تنی چند از مسئولین استان کرمان در خصوص اهمیت حضور در این روز به گفتگو نشسته ایم که مشروح آ ن را در گزارش زیر می خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ جمعه‌ آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام امت و جمهوری اسلامی از سال‌ها پیش شناخته شده است ؛ این روز بهانه‌ و فرصتی برای حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

روز قدس از زوایای گوناگونی دارای اهمیت است؛ از جمله این که نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل است و همچنین این روز به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی می باشد.

,

با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان شاهد انتقال سفارت خانه آمریکا به قدس شریف و به شهادت رسیدند 60 تن از مردم مظلوم فلسطین و  زخمی شدن هزاران نفر بوده ایم اهمیت روز جهانی قدس امسال اهمیت دو چندان دارد.

,

بر همین اساس با تنی چند از مسئولین استان کرمان در خصوص اهمیت حضور آحاد مردم و مسئولین در نقاط مختلف کشور  برای شرکت در این راهپیمایی به گفتگو نشسته ایم که مشروح آن را در گزارش زیر می خوانید.

,

, ,

کمالی پور: دفاع از کیان اسلام با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

, کمالی پور: دفاع از کیان اسلام با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس , کمالی پور: دفاع از کیان اسلام با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ,

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به اینکه یکی از یوم الله های ثبت شده در جهان اسلام راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: مردم و مسلمین جهان با حضور و حمایت خود از قدس شریف از کیان اسلام دفاع خواهند کرد.

, خبرنگار ما, خبرنگار ما,

وی با تأکید بر اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است، عنوان کرد: ملت بزرگ ایران و مردم همیشه در صحنه استان کرمان امسال فارغ از جریان های سیاسی بیشتر از گذشته در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد و عظمت خود را در دفاع از کیان اسلام به ظهور خواهد رساند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و دست نشانده های این دولت تمام توان خود را برای مخدوش کردن اسلام به کار بسته اند، ابراز کرد: انتقال سفارت امریکا به قدس شریف بیانگر دسیسه های شیطنت امیز آمریکا است و کشورهای مزدوری که این دولت را همراهی می کنند در گناه آنان نیز سهیم هستند.

,

کمالی پور ادامه داد: ملت مسلمان ایران و تمامی مسلمین جهان باید در آخرین جمعه ماه رمضان که روز قدس است فریاد هیات من الذله خود را سر دهند که هرگز و تحت هیچ شرایطی با کسانی که خون مردم مسلمان فلسطین را ریخته اند سازش نخواهند کرد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: ان شالله روزی خواهد آمد که آنها پاسخگو ظلم های خود باشند و دنیا هم بداند با انتقال یک ساختمان نمی تواند هویت،اسلامیت و مدنیت یک کشور را از بین ببرد؛ دنیا آمریکا را همراهی نکرده است و مطمئنا مردم فلسطین وهمه آزادی خواهان دنیا این دولت را سر جای خود خواهند نشاند و ما شاهد اعتلا و بالندگی مسلمان و ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود.

,

, ,

حجت الاسلام و المسلمین مهدی زاده:روز قدس روز جلوه اسلام علیه کفر است

, حجت الاسلام و المسلمین مهدی زاده:روز قدس روز جلوه اسلام علیه کفر است, حجت الاسلام و المسلمین مهدی زاده:روز قدس روز جلوه اسلام علیه کفر است,

حجت الاسلام مهدی زاده  امام جمعه شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از جانب امام راحل به عنوان روز قدس نامگذاری شده است، اظهار کرد: روز قدسی که بنا به فرموده ایشان روز جلوه اسلام علیه کفر جهانی است.

, خبرنگار ما, خبرنگار ما,

وی عنوان کرد:  تمامی آحاد ملت باید توجه داشته باشند که راهپیمایی روز جهانی قدس نه فقط در خصوص بحث فلسطین است بلکه توجه به آرمان ها و اصول جهان اسلام است؛ چرا که اگر پایگاه رژیم صهیونیستی پا بگیرد ریشه اسلام را خواهد زد.

,

امام جمعه بافت با اشاره به اینکه روز جهانی قدس امسال تفاوت فاحشی با دیگر سال ها دارد، ادامه داد: کشورهای عربی وابسته به اسرائیل با چراغ سبز نشان دادن موجب انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف شد.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ان شاالله در راهپیمایی روز جهانی قدس ملت شریف ایران مثل همیشه پای ارزش ها و دستاوردهای اسلام ایستاده اند، حضور پیدا خواهند کرد.

,

, ,

حجت الاسلام و المسلمین الله وردی:با حضور در راهپیمایی روز قدس جواب دندان شکنی به دشمنان خواهیم دا

, حجت الاسلام و المسلمین الله وردی:با حضور در راهپیمایی روز قدس جواب دندان شکنی به دشمنان خواهیم دا, حجت الاسلام و المسلمین الله وردی:با حضور در راهپیمایی روز قدس جواب دندان شکنی به دشمنان خواهیم دا,

حجت الاسلام و المسلمین حسین الله وردی مدیر مرکز حوزه های علمیه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما؛ با ااشره به دعای افتتاح ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی مراسم هایی را داریم که زمانی علیه ما  و اسلام اقداماتی صورت می گیرد پاسخ دهیم.

, خبرنگار ما, خبرنگار ما,

وی ادامه داد:راهپیمایی روز جهانی قدس که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان انجام می شود؛ حرکتی است از سوی مسلمان علیه کفر جهانی ؛ زمانی که دشمنان علیه ما مسلمین هستند ما نیز باید جواب آنها را دهیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین الله وردی خاطر نشان کرد: تمامی مومنین داخل و خارج از کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس جواب دندان شکنی را به دشمن خواهند داد.

,

, ,

حجت السلام و المسلمین سعادت فر: حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف فردی و شرعی است

, حجت السلام و المسلمین سعادت فر: حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف فردی و شرعی است, حجت السلام و المسلمین سعادت فر: حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف فردی و شرعی است,

حجت الاسلام و المسلمین رضا سعادت فر امام جمعه شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: حضور در راهپیمایی این روز یک تکلیف فردی و شرعی است؛ چرا که وظیفه ای است که به عهده مسلمین می باشد بر همین اساس آحاد ملت وظیفه دارند که به قصد قربت در راهپیمایی شرکت کنند.

, حجت الاسلام و المسلمین رضا سعادت فر امام جمعه شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: حضور در راهپیمایی این روز یک تکلیف فردی و شرعی است؛ چرا که وظیفه ای است که به عهده مسلمین می باشد بر همین اساس آحاد ملت وظیفه دارند که به قصد قربت در راهپیمایی شرکت کنند., خبرنگار ما, خبرنگار ما,

 امام جمعه شهرستان جیرفت ادامه داد: بازتاب راهپیمایی روز قدس در سراسر دنیا و در بین مسلمانان تأثیر بسیار زیادی دارد و همین امر موجب شده است که انتفاضه فلسیطن در همه کره خاکی زنده بماند.

,  امام جمعه شهرستان جیرفت ادامه داد: بازتاب راهپیمایی روز قدس در سراسر دنیا و در بین مسلمانان تأثیر بسیار زیادی دارد و همین امر موجب شده است که انتفاضه فلسیطن در همه کره خاکی زنده بماند.,

حجت السلام و المسلمین سعادت فر در پایان خاطر نشان کرد: نام فلسطین در همه جای کره خاکی زنده بماند اسرئیل در اوج ذلت قرار می گیرد حتی در بین یهودیان و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند "اسرائیل 25 آینده را تجربه نخواهند کرد" امیدواریم مسلمانان اقامه نماز جماعت را به امامت رهبری در قدس شریف داشته باشند.

, حجت السلام و المسلمین سعادت فر در پایان خاطر نشان کرد: نام فلسطین در همه جای کره خاکی زنده بماند اسرئیل در اوج ذلت قرار می گیرد حتی در بین یهودیان و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند "اسرائیل 25 آینده را تجربه نخواهند کرد" امیدواریم مسلمانان اقامه نماز جماعت را به امامت رهبری در قدس شریف داشته باشند.,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه