اخبار داغ

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان مطرح کرد؛

خروج آمریکا از برجام نتیجه اعتماد به امضای کری و خوش لبخندی اروپاییان بود

خروج آمریکا از برجام نتیجه اعتماد به امضای کری و خوش لبخندی اروپاییان بود
باقری با تاکید بر این امر که هر زمان به آمریکا اعتماد شد ضربه ایی عمیق را تجربه کردیم ، گفت : نتیجه اعتماد به امضای کری و خوش لبخندی اروپاییان معاده سراسر ضرر ترکمانچایی برجامی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین باقری فرمانده بسیج کارگری استان در گفتگو با "راه آرمان " در خصوص اهمیت دادن به روز قدس و نقش آن در استکبار ستیزی  ، گفت : روز قدس از بزرگترین یادگارهای امام راحل است و بزرگ دانستن دفاع از مردم مظلوم فلسطین  در این روز لازم و ضروری است لذا زنده نگه داشتن این روز از واجبات اصلی مومنان و مسلمانان جهان است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد :  اکنون روز قدس فقط متعلق به مسلمانان نیست و حتی غیر مسلمانان هم به کمپین روز جهانی قدس ما پیوسته اند و دفاع از حق مظلومیت مردم نوار غزه را در جهان فریاد می زنند لذا مشخص نمودن جمعه اخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نشانه آینده نگری بسیار بالا و نگرش ایدئولوژیکی دین مدارانه امام در استکبار ستیزی بود.

,

حسین باقری اذعان کرد : نقشه های مستکبران و استکبار جهانی در منطقه یکی پس از دیگری در حال فروپاشی و محکوم به شکست است حتی توده سرطانی داعش که به منظور فراموشی موضوع فلسطین توسط اتم استکبار یعنی آمریکا ساخته شده بود ، در عراق و سوریه زمین گیر شدند و سپس از آنجا بیرون رانده شدند .

,

وی ادامه داد : تلاش ها مستکبرین در بدست آوردن کرسی های مجالس کشور های لبنان عراق سوریه و .... برای تضعیف قدرت مردمی و جبهه مقاومت و توجیه حضورشان در این کشور ها هم ناکام ماند و در لبنان اکثریت و در عراق نصف این کرسی ها به دست جبهه مقاومت مردمی و ضد آمریکا و اسرائیل افتاد .

,

باقری تصریح کرد : اکنون مردم یمن هم با تشکیل نیروی مقاومت انصار الله نیز در حال پیشروی هستند و به زودی سعودی های خبیث را از مرز های خود بیرون خواهند انداخت و دنیا شاهد جهش بزرگ اسلامی در منطقه خاورمیانه خواهد شد .

,

وی به دو علت اصلی که روز قد س امسال را مضاعف می کند ، اشاره کرد و گفت : آمریکایی ها پایتخت رژیم اسرائیل را به قدس انتقال دادند و اولین سفارت خود را د ر این شهر بر پا کردند و حضور مستقیم خود در این منطقه را رسما اعلام کردند و از سویی دیگر با خروج از معاهده بین المللی چون برجام دشمنی ، عناد و صد البته خباثت چند صد ساله خود را رسما نشان داده و بار دیگر به عشاقشان اعلام کردند که قابل اعتماد نیستند .

,

فرمانده بسیج کارگری استان افزود : مردم ایران امسال با حضور مقتدرانه خود در صحنه ، به آمریکایی های غاصب و رژیم اشغالگر ، کودک کش و نسل کش صهیونیسم خشم و انزجار خود را نشان خواهند داد زیرا  این دو رژیم  منحوس تنها زبان مبارزه را می فهمند نه زبان انعطاف و لبخند را .

,

حسین باقری با تاکید بر این امر که هر زمان به آمریکا اعتماد شد ضربه ایی عمیق را تجربه کردیم ، گفت : نتیجه اعتماد به امضای کری و خوش لبخندی اروپاییان معاده برجام  و ترکمانچای جدید بود لذا حضور کارگران و رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی در روز قدس نه تنها مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود بلکه نشان از اقتدار و روحیه دوباره سازندگی اقتصاد ایران اسلامی است .

,

وی در پایان خاطر نشان کرد : کارگران عزیز و زحمت کش که در همه صحنه های انقلاب با غیرت و بصیرت ظاهر شده اند ، این بار نیز مقتدرانه وارد صحنه خواهند شد و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم کودک کش اسرائیل ، آمادگی خود را برای مقابله با اسرائیل و آمریکا نشان خواهند داد و بر پایی روز قدس هر سال تجدید قوا و مشخص نمودن نقشه راه برای مبارزه جدی تر در طول یک سال پیش رو خواهد بود  و ملت ایران چه زیبا این روز را درک می کنند  .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه