اخبار داغ

واکنش طنز کاربران توییتر به لغو بازی آرژانتین با یک رژیم جعلی

واکنش طنز کاربران توییتر به لغو بازی آرژانتین با یک رژیم جعلی
کاربران فارسی زبان توییتر همراه با مردم سراسر جهان از خبر لغو بازی تیم ملی فوتبال آرژانتین با رژیم اسراییل استقبال کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان رسانه‌های آرژانتینی آخر وقت سه‌شنبه از تعلیق مسابقه فوتبالی که قرار بود روز شنبه میان تیم ملی این کشور و تیم رژیم صهیونیستی برگزار شود، خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همزمان با انتشار این گزارش، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد در دفتر نخست‌وزیری این رژیم گزارش داده است که «بنیامین نتانیاهو» در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور آرژانتین، با او درباره این مسابقه صحبت کرده است. رئیس‌جمهور آرژانتین در پاسخ گفته قادر به اعمال نفوذ و تغییر تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور نیست.

,

در سال‌های اخیر جنبش موسوم به «بایکوت، محروم‌سازی و تحریم اسرائیل» در کشورهای مختلف جهان به راه افتاده است. این جنبش که از سوی مقام‌های صهیونیست به عنوان یکی از تهدیدهای جدی علیه مشروعیت این رژیم شناخته شده، تلاش می‌کند شرکت‌ها، هنرمندان، ورزشکاران و فعالان در دیگر عرصه‌ها را از ارتباط با رژیم صهیونیستی و به خصوص شهرک‌های صهیونیست‌نشین ساخته‌شده در اراضی اشغالی کرانه باختری و قدس شرقی، منع کند.

,

انن اقدام آرژانتین با استقبال مردم دنیا روبرو شد کاربران فارسی زبان توییتر نیز با زبان طنز به این خبر واکنش نشان دادند:

,

تنها میری ریگیف می داند و لاغیر

,

کیوان ساعدی در توییتی نوشت:

,

میدونی وزیر باشی صدها بلیط برای بازی آرژانتین و #اسرائیل واسه کارکنان دفتر و دوستات بخری و درباره سلفی گرفتن با «مسی» حرف بزنی و آخرش هم بازی لغو بشه و ضایع بشی و جو رسانه ای استعفا استعفا علیهت راه بیفته یعنی چی؟  شما نمیدونی اما «میری ریگیف»وزیر ورزش و فرهنگ اسرائیل میدونه

, #,

 

,

تا آرژانتین از اقا حساب میبره

,

طلبه اصلاح گرا در توییتی نوشت:

,

شنیدین که #آرژانتین با این #اسرائیل فوتبال بازی نکرده یکی از این اسرائیلی زیر پست مربی آراژنتین فحش به اقا میداد گفتم اینا باهاتون بازی نکردن چرا فحش به اقا میدی گفت تقصیر اینه اگه این اینقد نمی گفت این چنین نمیشه گفتم حال کن تا #آرژانتین از اقا حساب میبره

, #, #, #,

محمود قائدی هم نوشت:

,

از بیت رهبری فشار آوردن و تیم ملی #آرژانتین را مجبور کردن مقابل #اسرائیل بازی نکنه؛ به بقیه شایعات هم توجه نکنید.

, #, #,

آرژانتین نه سلبرتی دارد نه بچه فوتبالیست

,

کاربر MehdiLaji توییت نمود:

,

تو #آرژانتین سلبریتی ندارن بدبختا که بیان بگن #فوتبال_سیاسی_نیست ... باز بگید ایران بده...نگاه کنید آخه سلبریتیامون چقدر میفهمن اینجا...

, #, #,

محمد مهدی چمنی نیز در واکنش به لغو بازی آرژانتین با رژیم اسرائیل نوشت:

,

مسی و تیم ملی فوتبال آرژانتین با تیم فوتبال رژیم اشغالگر بازی دوستانش رو بخاطر فلسطین و مردم بی گناهش لغو کردند. حالا دو تا بچه فوتبالیست ایرانی میرند با تیم شون بازی میکنند و میگند به ما چه اسرائیل و فلسطین.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه