اخبار داغ

بیانیه جامعه تعاون گران، کارگران و کارفرمایان استان کرمان؛

راهپیمایی با شکوه روز قدس ، رعب و وحشت را بر متجاوزین مستولی خواهد کرد

راهپیمایی با شکوه روز قدس ، رعب و وحشت را بر متجاوزین مستولی خواهد کرد
در بیانیه جامعه تعاون گران، کارگران و کارفرمایان استان کرمان به مناسبت روز قدس آمده است: این قشر زحمت کش به همراه سایر اقشار مختلف مردم با شرکت گسترده‌ خود در راهپیمایی با شکوه‌ روز قدس ‌، خوابهای‌ آشفتة‌ مستکبران‌ را به‌ کابوسی‌ و حشتناک‌ تبدیل‌ و وحشت‌ را بر اردوی‌ متجاوزین‌ مستولی‌ خواهد کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ جامعه تعاون گران ، کارگران و کارفرمایان استان کرمان برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه ای صادر نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

متن بیانیه به این شرح است: قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است ، قدس سرزمین انبیاء و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی و استکبار جهانی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطینی مبدل شده‌است .
روز جهانی قدس، به عنوان میراث و یادگار حضرت امام (ره)، بزرگ پرچمدار انسانیت ، خمینی کبیر، روز بیداری ونمایش قدرت امت اسلام و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان برخود خواهد لرزید .
جامعه تعاون گران ، کارگران و کارفرمایان استان کرمان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم میهمانان ماه ضیافت خدا ، ‌اعلام می دارد با حضور خود در تمامی صحنه‌ها و جلوه‌های مبارزه و معارضه،با درک‌ حساسیت‌ شرایط‌ موجود به‌خصوص‌ در منطقة‌ خاورمیانه‌  ، با شرکت گسترده‌ خود در راهپیمایی با شکوه‌ روز قدس ‌، خوابهای‌ آشفتة‌ مستکبران‌ را  به‌ کابوسی‌  و حشتناک‌ تبدیل‌ می کند و به حول و قوه الهی همراه با دیگر آزادی خواهان جهان بویژه مردم فهیم ایران اسلامی رعب‌ و وحشت‌ را بر اردوی‌ متجاوزین‌ مستولی‌ خواهد کرد .
جامعه تعاون گران ، کارگران و کارفرمایان استان کرمان همچون گذشه می کوشد  نمایش چهره کریه و زشتی رفتار غاصبان قدس و مظلومیت ملت فلسطین و زیبایی مقاومت امت ابراهیمی را ، با نشان تعهد خود به فرمان امیر مؤمنان حضرت علی ( ع ) که فرمودند  : " دشمن ستمگر و یاور ستمدیده باشید" را با حضور در تمامی صحنه های آزادی خواهانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه روز قدس ؛ به نمایش گذارد .
کمترین‌ تأثیر این‌ حرکت‌ انقلابی‌ و اعتقادی‌ گسترش‌ امید و ایجاد دلگرمی‌ در میان‌ جوانانی‌ است‌ که‌ جان‌ بر کف‌ هر روز با قطعه‌ای‌ سنگ‌ به‌ مصاف‌ سلاحهای‌ سنگین‌ و خشونتهای‌ حیوانی‌ رژیم‌ اشغالگر می‌روند و همچنین‌ تسکینی‌ بر آلام‌ و دردهای‌ مادرانی‌ است‌ که‌ جگر گوشه‌های‌ خود را مظلومانه‌ وغریبانه‌ از دست‌ می‌دهند.
اماما! این یادگار سیاسی مذهبی را با همه وجود پاس می‌داریم و امیدواریم آرزوی برگزاری نماز جمعه روز قدس در مسجد الاقصی هر چه زودتر محقق گردد .

,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

تهیه و تنظیم : مهین نامجو

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه