اخبار داغ

گزارشگر محبوب فوتبال ؛

روز قدس در صحنه راهپیمایی خواهم بود/ نمی‌توان ظلم و جنایت در حق ملتی را دید و ساکت ماند

روز قدس در صحنه راهپیمایی خواهم بود/ نمی‌توان ظلم و جنایت در حق ملتی را دید و ساکت ماند
ساعی با اشاره به راهپیمایی روز قدس و تاکید بر حضور در این روز گفت: این موضوع وظیفه ماست و ان‌شالله تمام سعی‌ام را خواهم کرد تا فردا در صحنه باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مجتبی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در خصوص ضرورت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: حتی اگر ما مسلمان هم نباشیم شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه انسانی ماست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: با این حساب، مسلمانی مردم فلسطین وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند، خدا از ما قبول نخواهد کرد که در دنیا کسی مورد آزار و ظلم باشد و ما از مظلوم حمایت نکنیم.

,

این گزارشگر محبوب فوتبالی با بیان اینکه ممکن نیست کسی وجدان داشته باشد و آه مظلوم را نشنود، عنوان کرد: نمی‌توان ظلم و جنایت را در حق ملتی دید و ساکت نشست؛ به همین دلیل این مساله ابتدا یک وظیفه انسانی و بعد شیوه مسلمانی ماست.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: این موضوع وظیفه ماست و ان‌شالله تمام سعی‌ام را خواهم کرد تا فردا در صحنه باشم.

,

ساعی درباره پیام دعوت مردم برای راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: فکر می‌کنم نیازی به پیام دعوت برای مردم نیست زیرا همانطور که گفتم پیام دعوت برای کسانی است که وجدان ندارند، به کسانی پیام داده می‌شود که بیدار و آگاه نیستند در حالیکه مردم ما همیشه بیدار و آگاه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه