اخبار داغ

فرماندار تبریز؛

فردا در شهر شعار مرگ بر ‌آمریکا و اسرائیل خواهیم داد/ اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در تبریز

فردا در شهر شعار مرگ بر ‌آمریکا و اسرائیل خواهیم داد/ اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در تبریز
راستگو گفت: بنده همچون سایر شهروندان در راهپیمایی روز قدس حاضر خواهم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به روز جهانی قدس و اهمیت آن نسبت به سال‌های قبل، اظهار داشت: آخرین جمعه ماه رمضان سال جاری با فعل و انفعالات آمریکا در خاک فلسطین توأم شده و اخیراً شاهد انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس اشغالی بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: از سویی دیگر آمریکا از برجام خارج شده و درصدد اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است، بدین‌جهت حضور مردم در خیابان‌ها فوق‌العاده اهمیت دارد و ما در این راهپیمایی شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر خواهیم داد.

,

فرماندار تبریز به سفرهای بنیامین نتانیاهو به کشورهای اروپایی به‌منظور یارکشی جهت ایجاد اجماع علیه ایران اشاره و خاطرنشان ساخت: مردم همواره در برابر تهدیدات ایستادگی کرده‌اند و پایبندی‌شان را به انقلابی که بر پایه‌ی اسلامیت شکل گرفته است، نشان داده‌اند.

,

وی در پاسخ به این سوال که چرا فضای شهر در مناسبت‌های اخیر چندان حال و هوای سالگرد ارتحال امام را ندارد، تاکید کرد: موضوع آنگونه‌ای که در رسانه‌ها مطرح می‌شود نیست و در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان نیز در این‌باره بحث شد تا مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی پیگیر این مسایل شود.

,

راستگو با اعلام اینکه اکنون نیز بنرهای سالگرد ارتحال حضرت امام در سطح شهر وجود دارد و هنوز برچیده نشده است، گفت: چنانچه در میادین اصلی شهر همچون دانشسرا و فهمیده حاضر شوید خواهید دید بنرهای تبلیغاتی روز قدس نیز نصب شده‌اند.

,

وی در پایان افزود: مراسمات بزرگداشت سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد نیز با حضور پرشور شهروندان و مسئولان برگزار گردید و شاهد برگزاری مراسمات شب قدر در اقصی‌نقاط شهر بودیم؛ برای برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی روز قدس هم تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه