اخبار داغ

فریاد بلند همبستگی برای آزادی قدس شریف /زنده بمان قدس

فریاد بلند همبستگی برای آزادی قدس شریف /زنده بمان قدس
همزمان با سراسر کشور و جهان اسلام، مردم دارالمومنین همدان نیز با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از آرمان‌های امام راحل و ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،هرسال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگار امام خمینی (ره) است که در سال 58 از همه مردم آزاداندیش جهان به‌ویژه مسلمین خواستند تا در قالب یک اتحاد علیه صهیونیست‌ها قیام و راهپیمایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

مردم ولایتمدار وشهید پرور همدان همچون سالیان گذشته اما با حضور پررنگ تر انزجار ونفرت خود را نسبت به غاصبان وقاتلان در غزه اعلام نموده وبا زبان روزه مرگ جنایتکاران آمریکایی واسرائیلی را از خداوند خواستار شدند.

,

 

,

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار برگزار شد ، راهپیمایان با سردادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرال، مرگ بر ترامپ، ضمن دفاع از آرمانهای قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین با آرمانهای امام خمینی رحمه الله علیه تجدید میثاق کردند.

,

 

,

حضور گسترده زنان،مردان و جوانان روزه دار با تحمل گرمای هوا تحسین برانگیز بود.

,

 

,

در این حماسه بزرگ علاوه بر حضور پررنگ اقشار مختلف مردم،امام جمعه،نمایندگان در مجلس،فرماندار،خانواده های معظم شهداء و ایثارگر،فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان،مدیران، ورزشکاران، فرهنگیان وارگان‌های مختلف نظامی و انتظامی و... شرکت داشتند.

,

 

,

بر اساس این گزارش ماموران راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی با برقراری نظم و امنیت، کنترل ترافیک خیابان‌های مسیر راهپیمایی را به خوبی برقرار کردند.

,

 

,

 شرکت کنندگان در این مراسم  با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیسم " به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند و نابودی رژیم اشغالگر قدس را خواستار شدند.

,

 

,

شرکت کنندگان در راهپیمایی با در دست داشتن پلاکارت ها و دست نوشته هایی ، سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه فلسطینیان مظلوم را محکوم کردند.

,

 

,

حضور نسل چهارمی ها در راهپیمایی روز قدس

, حضور نسل چهارمی ها در راهپیمایی روز قدس, حضور نسل چهارمی ها در راهپیمایی روز قدس,

حضور اقشار مختلف مردم همدان به‌ویژه دهه شصتی ها،هفتادی ها ، هشتادی ها و نسل چهارمی های انقلاب در راهپیمایی امروز قابل ملاحظه و توجه بود.

,

 

,

روز رسوایی صهیونیسم

, روز رسوایی صهیونیسم, روز رسوایی صهیونیسم,

یکی از شهروندان همدانی شرکت کننده در راهپیمایی روزجهانی قدس با محکوم کردن جنایات این رژیم غاصب اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) روز رسوایی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است .

,

 

,

وی بیان کرد:افتخار می کنیم که روزجهانی قدس با تدابیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) توسط ایران کلید خورده است.

,

 

,

اسرائیل دوران اضمحلال خود را طی می کند

, اسرائیل دوران اضمحلال خود را طی می کند, اسرائیل دوران اضمحلال خود را طی می کند,

محدثه مددی نیز در گفتگو با خبرنگار نافع عنوان کرد:رژیم صهیونیستی که دوران اضمحلال را طی می کننندسعی دارد از طریق آمریکا به اهداف خبیث خود در منطقه دست پیدا کند.

,

 

,

ورزشکاران آزادی قدس شریف را فریاد زدند

, ورزشکاران آزادی قدس شریف را فریاد زدند, ورزشکاران آزادی قدس شریف را فریاد زدند,

پروین پیر دهقان مسئول ورزش بانوان استان همدان با اشاره به اینکه ورزشکاران در حماسه های مختلف ملی پیش قراول هستند افزود:امروز ورزشکاران هم قطره ای از دریای مردم هستند که در روزجهانی قدس انزجار خود را رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

,

 

,

وی بیان کرد:وقتی ورزشکار ایرانی ما با افتخار در عرصه های ورزشی از رقابت با ورزشکاران رژیم صهیونیستی سرباز می زنند این به معنای غرور ملی و افتخار ایرانی است.

,

 

,

یک نماز در قدس...

, یک نماز در قدس..., یک نماز در قدس...,

دیگر شهرندهمدانی با تاکید براینکه قدس شریف متعلق به امت های مسلمان است گفت:آمریکا یا هیچ کشور دیگری نمی تواند به قدس دست اندازی داشته باشد.

,

 

,

وی عنوان کرد:ملت های مسلمان با اتحاد وانسجام بایستی طوری عمل کنند که یک روز نماز را باهم در قدس اولین قبله مسلمین اقامه کنیم.

,

 

,

فریده مرادی با بیان اینکه امروز مردم همدان بار دیگر با آرمان امام(ره) تجدید بیعت کردند گفت:علی رغم گرمای هوا مردم همدان پیر،جوان،زن،مرد ،کوچک و بزرگ درکنار هم برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

,

 

,

دانش آموز همدانی با بیان اینکه الفبای "مرگ بر اسرائیل "را از بزرگ ترها یاد گرفتم افزود:استکبار ستیزی و مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیشتی برای نسل جوان یک راه پایان نیافتنی است.

,

 

,

امیر حسین برزگر گفت: ملت های مسلمان با حضور گسترده خود در این راهپیمایی،حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت خود را با اشغالگری، تجاوز و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

,

 

,

وی تصریح کرد:همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم در حرم امام راحل (ره) فرمودند حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در همدان واقعا تماشایی بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه