اخبار داغ

مردم استان همدان، رهایی قدس از چنگال "دیو فتنه" را فریاد زدند/روزی سنگها به سازمان ملل خواهد رسید

مردم استان همدان، رهایی قدس از چنگال "دیو فتنه" را فریاد زدند/روزی سنگها به سازمان ملل خواهد رسید
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس مردم استان همدان در حمایت از مردم فلسطین و مظلومان و ستم دیدگان سراسر جهان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،ملت مسلمان ایران با شرکت در راهپیمایى روز جهانى قدس این روز عزیز را زنده نگه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

یک غزه غزل درون من مستور است/همدان یکپارچه فریاد مرگ بر اسرائیل شد

, یک غزه غزل درون من مستور است/همدان یکپارچه فریاد مرگ بر اسرائیل شد, یک غزه غزل درون من مستور است/همدان یکپارچه فریاد مرگ بر اسرائیل شد,

ملت بزرگ ایران و مردم ولایت مدار همدان در روز قدس با حضور یکپارچه فریاد رساى خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان رساندند.

,

 

,

مردم روزه دار همدان از دقایق آغازین با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس یک صدا فریاد اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و دیگر هم پیمانانشان سر دادند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

مردم نهاوند حماسه ای دیگر آفریدند

, مردم نهاوند حماسه ای دیگر آفریدند, مردم نهاوند حماسه ای دیگر آفریدند,

, , , ,

, , , ,

همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه نهاوند با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه ای دیگر آفریدند

,

 

,

راهمپیمایان از مقابل مسجد جوانان به همراه مسئولین شهرستان مسیر راهپیمایی قدس را تا مصلی بزرگ شهر نهاوند طی کردند.

,

 

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی سخنران امروز مراسم راهپیمایی در مصلی نهاوند بود.

,

 

,

همچنین در شهرهای گیان، برزول و فیروزان هم همزمان با نهاوند روزه داران با برگزاری مراسم راهپیمایی از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

,

 

,

روزه داران شهر فیروزان و بخش خزل نهاوند نیز میزبان سخنران ویژه این مراسم مراد ناصری فرماندار نهاوند بودند.

,

 

,

دلهای بهاری در هوای قدس پرواز کرد

, دلهای بهاری در هوای قدس پرواز کرد, دلهای بهاری در هوای قدس پرواز کرد,

, , , ,

مردم روزه دار شهر بهار نیز بار دیگر با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان فریاد دفاع از مظلوم و برائت از ظالم را سردادند.

,

 

,

راهپیمایی روز قدس در شهر بهار از ساعت ۱۱ صبح از میدان شهدا شروع شده و تا مصلای امام با فریاد مرگ بر امریکا و مرگ‌بر اسرائیل ادامه پیدا کرد.

,

 

,

رزن:شعار نه غزه نه لبنان مورد تایید هیچ دولتی نیست

, رزن:شعار نه غزه نه لبنان مورد تایید هیچ دولتی نیست, رزن:شعار نه غزه نه لبنان مورد تایید هیچ دولتی نیست,

, ,

راهپیمایی روز قدس در شهرستان رزن با حضور با شکوه امت حزب الله و روزه دار شهرستان رزن همراه با مسئولین برگزار شد.

,

فرماندار رزن در این مراسم با بیان اینکه صهیونیست‌ها رژیمی نامشروع هستند گفت :انقلاب اسلامی امید و الهام بخش پیروزی ملت فلسطین با دست خالی بر دشمن اسرائیلی شده است.

,

 

,

اسدآباد:اقتدار جمهوری اسلامی مثال زدنی است

, اسدآباد:اقتدار جمهوری اسلامی مثال زدنی است, اسدآباد:اقتدار جمهوری اسلامی مثال زدنی است,

, ,

همزمان با سراسر کشور و در آخرین روز از جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و گسترده روزه داران و مردم همیشه در صحنه اسدآباد برگزار شد.

,

 

,

در این مراسم راهپیمایی که اقشار مختلف مردم، مسئولان، دانشگاهیان، فرهنگیان، جوانان و نوجوانان حضور داشتند، مسیر مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای(دفتر امام جمعه) تا خیابان امام، میدان امام، خیابان فرهنگ را راهپیمایی و در مسجد جامع این شهر تجمع کردند.

,

 

,

در این راهپیمایی مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافقین و کفار یکبار دیگر انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل نشان دادند و جنایات خونین چند ساله در فلسطین را محکوم کردند.

,

 

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در سخنانی به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: راه ماندگاری جمهوری اسلامی با احیاء اسلام پیوند خورده است و اگر بخواهیم این نظام و انقلاب بماند راهش این است که قدس بماند.

,

 

,

اکبر رنجبرزاده اسرائیل را غده سرطانی در پیکره اسلام دانست و گفت: اگر ملتهای مسلمان بیدار نباشند، این غده سرطانی پیکره اسلام را زمین گیر خواهد کرد و اگر نبود درایت و هوشیاری امام (ره) در این مسیر نبود، این اتفاق می افتاد.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه امروز باید جبهه مقاومت را بیش از گذشته کمک کنیم، افزود: بزرگترین ابزار صهیونیست داعش بود که با کمک جبهه مقاومت در سوریه زمین گیر شد و تقریر جمهوری اسلامی این بود که آنان را در نطفه خفه کنند.

,

 

,

قهاوند:شکست رژیم منفور صهیونیسم نزدیک است

, قهاوند:شکست رژیم منفور صهیونیسم نزدیک است, قهاوند:شکست رژیم منفور صهیونیسم نزدیک است,



 مردم خطه قهاوند نیز در راهپیمایی روز قدس امسال ،زن ومرد با تاسی از فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضور پررنگی از خود نشان دادند.

, , , ,
,
,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین حاج حسین محققی راهپیمایی روز قدس را چشمگیر دانست و گفت: چنین حضوری دشمنان نظام و انقلاب را از تعرض به این مرزوبوم برای همیشه مایوس خواهد کرد.

,

 

,

وی افزود: امروزه تمامی کشورهای منطقه و جهان اسلام اسراییل را رژیمی جعلی و غاصب می دانند که حدود 60 سال است به غصب سرزمین و کشتار مردم بی گناه فلسطین روی آورده و با همراهی کشورهای غربی جنایت آفرینی می کند.

,

 

,

امام جمعه شهر قهاوند بیان کرد: بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان روز به روز شکست رژیم منفور صهیونیستی را نزدیکتر خواهد کرد.



 

,
,
,
,
,

گفتنی است راهپیمایان پس از مراسم راهپیمایی در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور پیدا کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه