اخبار داغ

همزمان با سراسر جهان اسلام صورت گرفت؛

دیار کریمان عاشق مبارزه با صهیونیسم است/تصاویر

دیار کریمان عاشق مبارزه با صهیونیسم است/تصاویر
مردم روزه دار دیار کریمان همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن ابراز انزجار از اقدامات رژیم نژادپرست صهیونیستی بر ادامه مباره تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس،بار دیگر مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی و نیز اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه استان کرمان بار دیگر به صحنه آمدند تا با خلق حماسه‌ای ماندگار همانند گذشته از مردم فلسطین حمایت کرده و با فریاد خود به مستکبران جهانی بگویند که ملت ایران همیشه از مردم مظلوم جهان حمایت خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان، , راه آرمان، ,

راهپیمایان شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آل خلیفه»، «الله اکبر»، «نصر من الله و فتح قریب»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و... سر دادند. همچنین پرچم‌های امریکا و اسرئیل از سوی راهپیمایان به آتش کشیده شد.

,

حضور نسل های مختلف انقلاب و پیر و جوان در راهپیمایی امروز دیار کریمان قابل توجه بود و شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل از مسئولان خواستند از مظلومان عالم دفاع کنند.

,

لازم به ذکر است در شهرستان های جنوبی استان به دلیل گرمای هوا راهپیمایی روز قدس پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه و از میعادگاه های آدینه برگزار خواهد شد.

,

کرمان

, کرمان, کرمان,

مردم کرمان با شعار های خود مسیر خیابان فلسطین به سمت مصلی امام علی(ع) را طی کردند.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

ریگان

, ریگان, ریگان,

مردم شیعه و سنی شهرستان ریگان دوشادوش یکدیگر در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و بر حذف غده سرطانی منطقه تاکید کردند.

,

, ,

رفسنجان

, رفسنجان, رفسنجان,

راهپیمایان رفسنجانی، انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل اعلام کردند.

,

, ,

, ,

سیرجان

, سیرجان, سیرجان,

مردم همیشه در صحنه سیرجان با مشت های گره کرده با حرکت  از چهارراه رضوی به سمت حسینیه امام خمینی(ره)  شعار مرگ بر اسراییل سر دادند.

,

, ,

منوجان

, منوجان, منوجان,
, ,

, ,

, ,

رابر

, رابر, رابر,

روزه داران رابری از مسجد صاحب الزمان  به سمت مصلی امام خمینی (ره) حرکت کردند.

,

راور

, راور, راور,

راهپیمایی روز قدس در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی با حضور پرشور مردم انقلابی راور برگزار شد.

,

زرند

, زرند, زرند,

مردم زرند نیز در راهپیمایی مشابهی اقدامات رژیم اشغالگر قدس و حمایت آمریکا از این جنایات را با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» محکوم کردند.

,

بردسیر

, بردسیر, بردسیر,

مردم مومن و مذهبی بردسیر نیز راهپیمایی ضد صهیونیستی خود را از میدان آزادی این شهر به سوی امامزاده سید محمد(س) برگزار کردند.

,

بافت

, بافت, بافت,

روزه داران شهرستان بافت در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل انزجار خود را از جنایات این رژیم و حامیان آن اعلام کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه