اخبار داغ

امامان جمعه کردستان در خطبه های نماز جمعه تاکید کردند؛

انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اهانت به تمام مسلمانان است/ ورود تیم ۲۰ نفره ضد انقلاب به سردشت برای ایجاد خرابکاری در داخل کردستان بود

انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اهانت به تمام مسلمانان است/ ورود تیم ۲۰ نفره ضد انقلاب به سردشت برای ایجاد خرابکاری در داخل کردستان بود
امامان جمعه کردستان در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر لزوم اتحاد امت اسلام برای آزادسازی قدس شریف تأکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه اظهار داشت: امروز مهمترین فعالیت دشمنان در راستای اسلام هراسی و اسلام ستیزی است و در این جهت بیشترین توجه دشمن به مهدی (عج) ستیزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

وی با بیان اینکه اراده خداوند بر جهانی بودن اسلام ناب محمدی (ص) است افزود: دشمن در تلاش است تا نور الهی را خاموش کند اما این چراغ هیچوقت خاموش نخواهد شد و اراده خداوند بر تام و تمام بودن این نور است.

,

 

,

امام جمعه قروه با بیان اینکه دشمن از این اسلام با این رهبری هراس دارد خاطر نشان کرد: امروز می بینیم که دشمنان اسلام و در راس آنان آمریکای جنایتکار مشکلی با اسلام آل سعود ندارند و با حکام و شاهزادگان رژیم آل سعود رقص شمشیر دارند اما از اسلام ناب محمدی (ص) در وحشت هستند.

,

 

,

باباییان با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامیدی جوانان ایرانی است افزود: امروز بهاییت فرقه ای است که راه خود را از شیعه 12 امامی جدا کرده و با انکار مهدی موعود (عج) با اسلام ناب محمدی (ص) به مخالفت برخواسته است.

,

 

,

به گفته باباییان بهاییت سم مهلکی برای دین اسلام است و به لحاظ انکار پیامبر اعظم (ص) و قرآن و مهدی فاطمه (عج) بهاییت نجس است و سخت با اسلام و نظام روحانیت مبارزه می کنند و به عنوان فرقه ای خارج از اسلام هستند که در پی خدمت به دشمنان اسلام می باشند. 

,

 

,

وی ادامه داد: بهاییون درخدمت اسراییل هستند و به عنوان جاسوس رژیم کودک کش صهیونیستی خدمت می کنند. 

,

 

,

خطیب نماز جمعه قروه با اشاره به اهداف دشمنان در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: امروز دشمن در پی ناامنی در کشور است و دیدیم که در ماه رمضان و به ویژه در شب های قدر گروه های متفاوتی در شرق و غرب به دنبال خرابکاری و انفجار در کشور بودند که به لطف الهی و به بیداری نیروهای نظامی و انتظامی دشمن ناکام شد. 

,

 

,

وی بیان داشت: در این روزها دیدیم که دو تن از مرزبانان عزیز این کشور در سردشت به خاطر دفاع از نظام و اسلام جان خود را فدا کردند اما اجازه ندادند گروهی 20 نفره وارد کشور شوند که ما همیشه از نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و مرزبانان کشور قدردانی می کنیم که جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش ما به خطر می اندازند.

,

 

,

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز عزت و شرافت و روز حیات اسلام و مسلمانان است. 

,

 

,

باباییان گفت: ما امروز حیاتی و زندگی ای داریم که سربلندی و سرافرازی غیرتمندانه را برای ما به همراه داشته است. 

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه، ملت ما عمل صالح دارند و حیاتی پاکیزه و جاودان نیز خداوند بر ما داده است ، ادامه داد: هرکسی جرات این را ندارد که با آمریکا گلاویز شود و با صدای بلند بگوید ترامپ و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,

 

,

امام جمعه قروه اظهار داشت: آمریکا در گل گیر کرده است ، سازمان ملل تحت نفوذ آمریکا می باشد و تحت نفوذ آمریکا اقدام می کند.

,

 

,

وی گفت: سازمان ملل متاسفانه تحت تاثیر آمریکا قرار دارد و نسبت به جمهوری اسلامی هم کوتاهی داشته است. 

,

 

,

باباییان به نقض حقوق بشر در آمریکا اشاره نمود و گفت: سازمان ملل هیچ اقدامی در مقابله با نقض حقوق بشر در آمریکا ندارد. 

,

 

,

سفارت آمریکا به بیت‌المقدس اهانت به تمام مسلمانان است

,

 

,

ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  شهر سنندج ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال با رحم و کرم بی‌پایانش همه مسلمانان را از بلاهای آسمانی و زمینی محفوظ کند.

,

 

,

وی با اشاره به فرموده خداوند در سوره بقره قرآن گفت: مسلمانان به عظمت خداوند آفریدگار آسمان و زمین، باور و ایمان قلبی داشته باشند.

,

 

,

امام جمعه سنندج در بخشی از سخنان خود با قدردانی از حضور ‌پرشور مردم ‌در راهپیمایی ‌روز قدس تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را مأیوس و ناامید کرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس اهانت به تمام مسلمانان است، بیان کرد: امیدوارم قدس شریف از دست کفار و ظالمان خارج شود و مردم مظلوم فلسطین از ظلم و ستم آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی نجات پیدا کنند.

,

 

,

ماموستا خدایی با اشاره به اجر و ثواب راز و نیاز در شب‌های قدر افزود: امیدوارم خداوند این توفیق را به مسلمانان بدهد که در شب‌های قدر با خدای خود راز و نیاز کنند و عبادت انجام بدهند.

,

 

,

امام جمعه سنندج با تاکید بر انجام کارهای خیرخواهانه و دوری از گناه و مال حرام خاطر نشان کرد: مسلمانان به بهترین شیوه از این ایام باقیمانده ماه مبارک رمضان بهره ببرند و به نیازمندان و فقرا کمک کنند.

,

 

,

روزه ماه مبارک رمضان طبیب قلب و روح انسان است/ روز قدس روز اتحاد و وحدت جهان اسلام است

,

 

,

ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان درخطبه های امروز نماز جمعه دهگلان ضمن تسلیت شهادت حضرت علی (ع) به تمام مسلمان ایران اسلامی گفت: حضرت علی (ع) داماد پیامبر (ص) و از از خلفای راشدین است که با سایر خلفای راشدین برای برای دفاع از اسلام ناب محمدی جان خود را در محراب مساجد فدا نمودند.

,


 وی افزود: از اوایل اسلام تاکنون دشمنان این دین مقدس به شیوه های گوناناگون به مبارزه با این دین مقدس پرداخته اند و امروز نیز گروه تکفیر به اسم اسلام دست به قتل و کشتار مسلمانان می زنند در حالیکه تمام سیره و روش آنان مخالف با اسلام است.

,
,


 امام جمعه دهگلان با اشاره به ماه پرخیر و برکت رمضان گفت: بدون شک این ماه مقدس همانند طبیبی است که تمام مواد زائد وشیمایی در طول این ماه با روزه گرفتن از بدن دفع می شود.

,
,

 

,

 وی با اشاره به شب زنده داری در لیالی قدر این ماه مبارک گفت: مایه خشنودی است که در تمام طول سال خصوصا درماه مبارک رمضان وشبهای قدر  مردم مسلمان شهرستان در مساجد و تکایا با معبود خویش به راز ونیاز می پردازند.

,

 

,

 وی افزود: کسانی که در این ماه مبارک به طعام روزه داران و دستگیری نیازمندان بپردازند خداوند در بهشت غرفه های زیبای بهشتی را نصیب آنان می نماید.

,

 

,

محمدی روزه ماه مبارک رمضان راعدل آفرین خواند و گفت: روزه باعث می شود که ما به فکر نیازمندان بیفتیم و احسان کردن عدالت اجتماعی رابالا ببریم.

,


ماموستا محمدی با اشاره به آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس گفت:  در دورانی که استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی سعی در ایجاد اختلاف بین مسلمانان جهان دارند این روز می تواند به وحدت کشورهای اسلامی کمک کند.

,
,

 

,

وی همبستگی مسلمانان و حضور پرشکوه آنان در راه پیمایی روز قدس می تواند ضربه محکمی بر دهان کسانی باشد که دستشان به خون هزاران فلسطینی مظلوم آغشته است.

,

 

,

وی در پایان به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره نمود و بیان داشت: امروز مردم ایران اسلامی با زبان روزه در آفتاب داغ فریاد مرگ بر اسراییل سر دادند و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را خواستار شدند و ما نیز هم اکنون با زبان روزه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه